Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelle acties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • snelle acties

    hey, zoals jullie misschien al in een eerder topic van mij hebbe gelezen spaar ik voor
    een nieuwe camera die snelle acties kan handhaven, maar niet helemaal onbelangrijk is dat ik de snelle acties zelf ook kan handhaven. dus moet ik eerst oefenen en ervaring opdoen met mijn oudere camera. ik weet dat ik een korte sluitertijd moet instelle en meestal mijn iso dan ook hoger moet zette maar als ik dit alles te hoog zet bij mij olympus e-330 krijg ik duidelijk zichtbare ruis. kan iemand mij vertelle hoe ik snelle acties onder hande moet nemen? welke positie, instellingen, bijkomen de zaken. alle tips zijn welkom, ik luister graag naar jullie ervaringen.

    ik beschik over: olympus e-330 -14-45mm - 40-150mm
    meer informatie over mijn beschiokbaar materiaal heb ik niet buiten een ingebouwde flitser..
    SHOT-UP 'jacky bucks photography'
    www.wix.com/jackybucks/schot-up
    nikon D7000 + tamron 17-50mm f/2.8 + nikkor 55-200mm f/4-5,6

  • #2
    Re: snelle acties

    Ik lees veel over actie en snelle actie, maar niks specifiek... Wèlke snelle actie? Voetbal? Motorcross? Formule 1? Hondenrennen? Paardenrennen? Atletiek?

    Ik denk dat dit misschien wel eens iets voor jou zou kunnen zijn. Een beetje lezen, en je zal al snel een pak wijzer zijn geworden denk ik.

    mvg,
    Bart

    PS: misschien kan je in Beginnershoek al een beginnen met een paar foto's te posten (maximum 1 topic per dag en maximum 3 foto's per topic, met een maximale afmeting van 900 pixels op de langste zijde) en zien welke commentaren je daarop krijgt...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: snelle acties

      Essentieel gegeven voor een goed advies: voorspelbare of onvoorspelbare bewegingen.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: snelle acties

        Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
        Ik lees veel over actie en snelle actie, maar niks specifiek... Wèlke snelle actie? Voetbal? Motorcross? Formule 1? Hondenrennen? Paardenrennen? Atletiek?

        Ik denk dat dit misschien wel eens iets voor jou zou kunnen zijn. Een beetje lezen, en je zal al snel een pak wijzer zijn geworden denk ik.

        mvg,
        Bart

        PS: misschien kan je in Beginnershoek al een beginnen met een paar foto's te posten (maximum 1 topic per dag en maximum 3 foto's per topic, met een maximale afmeting van 900 pixels op de langste zijde) en zien welke commentaren je daarop krijgt...
        het gaat vooral over mountainbike, ik zou graag een foto posten maar geraak er niet wijs uit hoe ik dit moet doen :S alsvast bedankt
        SHOT-UP 'jacky bucks photography'
        www.wix.com/jackybucks/schot-up
        nikon D7000 + tamron 17-50mm f/2.8 + nikkor 55-200mm f/4-5,6

        Comment

        Working...
        X