Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wakker worden onder de Reuzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wakker worden onder de Reuzen

    Zo, toch maar weer mijn kader weggehaald.

    Aan de kant van Virgen loopt het hoogteverschil tussen het dal en de Eichamgruppe op van 1600 tot 2200 meter.


    Links zie je de Wunspitze (3217m)
    Last edited by Niels "Planetscape"; 14 juli 2011, 12:32.
    Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

  • #2
    Re: Wakker worden onder de Reuzen

    Ik geloof je graag dat er hier een schouwspel afspeelt, maar dat is niet zo heel duidelijk uit de foto. De groene weide op de voorgrond trekt redelijk veel aandacht, terwijl de achtergrond wat onderbelicht lijkt. Ik mis details daar waar het schouwspel zich afspeelt. Mogelijk met de juiste zoom/crop had je dit beter kunnen weergeven.

    groeten
    Maarten

    Comment


    • #3
      Re: Wakker worden onder de Reuzen

      ik vind hem zeer mooi!
      het bergdal zit in de schaduw, wat de belichting beetje moeilijk maakt, maar het geeft ook wat meer gevoel van diepte

      Comment


      • #4
        Re: Wakker worden onder de Reuzen

        Oorspronkelijk geplaatst door [Maarten] Bekijk bericht
        Ik geloof je graag dat er hier een schouwspel afspeelt, maar dat is niet zo heel duidelijk uit de foto. De groene weide op de voorgrond trekt redelijk veel aandacht, terwijl de achtergrond wat onderbelicht lijkt. Ik mis details daar waar het schouwspel zich afspeelt. Mogelijk met de juiste zoom/crop had je dit beter kunnen weergeven.

        groeten
        Maarten
        Dank je wel voor je commentaar. Dit is nou waarom ik beter niets bij mijn foto's kan
        zeggen (mijn fout). Er is geen schouwspel, voor mij is dat het landschap an sich. Het
        is slechts een verspreking waardoor heel de boodschap van de foto verloren gaat.

        In het vervolg zal ik nutteloos commentaar bij mijn foto's weglaten en de foto zelf
        laten spreken
        Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Re: Wakker worden onder de Reuzen

          Vind de compo hier heel goed

          Mis wel wat algemene scherpte... Wat naverscherpen kan wonderen doen...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment

          Working...
          X