Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

brownie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • brownie

    Roept u maar ! alle kritiek welkom of of of zelfs



    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

    website : www.leonvanham.com

  • #2
    Re: brownie

    Helaas moet ik 3 x roepen.
    En nu zou ik tips moeten geven wat beter kan ... tja, waar moet ik beginnen ?
    Bij de bewerking, bij de overbelichting, bij het kader ...


    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: brownie

      dit is natuurlijk een eigen, experimentele toepassing in de kunst der fotografie. En net zoals alles met kunst spreekt dit je aan of totaal niet. Om eerlijk te zijn ben ik er zelf niet voor gewonnen, nu ik ga je erbij zeggen dat ik graag technisch correcte foto's zie dus (met inhoud liefst). Voor mij is dit een overbelichte foto die niet veel zegt, maar voor iedereen is de interpretatie anders. Wat ook wel stoort is inderdaad dat kader, laat dat maar achterwege (less is more ). Nu, veel succes nog met je foto's en hopelijk zien we hier binnenkort iets waar we (lees: ik) de ogen van opentrekken.

      Comment


      • #4
        Re: brownie

        Ai ai ai; doet pijn aan mijn ogen. helemaal eens met mijn voorgangers.
        Je kunt veel beter maar elk experiment is natuurlijk een belangrijke poging om eens iets anders te proberen. Dus blijven experimenteren.

        Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: brownie

          ik kan het niet smaken.
          ik begrijp de bedoeling niet van deze bewerking.
          achter een geslaagde bewerking, een doelbewuste bewerking, staat altijd een visie van de fotograaf.
          wat is hier die visie, vraag ik me af.

          Comment


          • #6
            Re: brownie

            Bedankt voor de eerlijke reacties. En wat betreft de visie( control Z): even testen in hoeverre mijn smaak verschilt van anderen (veel dus). Ik heb dit ook niet als een foto gezien...(daar haal ik de 7 fouten ook wel uit) maar als een abstract schilderijtje voor op het kleine kamertje. Van mij mag ie d'r toch hangen. En we amuseren ons verder. Dus : tevreden doen we verder , en proberen....

            gr,
            canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

            website : www.leonvanham.com

            Comment

            Working...
            X