Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

    Zijn er mensen die recent nog naar Doel en/of Dadipark geweest zijn?
    Doel ging afgebroken worden, maar nog steeds niet neem ik aan.
    Zijn beiden nog steeds de moeite om een bezoekje te brengen?

  • #2
    Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

    Ze zouden opnieuw bezig zijn, niemand recent geweest ?

    Comment


    • #3
      Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
      Zijn er mensen die recent nog naar Doel en/of Dadipark geweest zijn?
      Doel ging afgebroken worden, maar nog steeds niet neem ik aan.
      Zijn beiden nog steeds de moeite om een bezoekje te brengen?
      Ben ongeveer een 3 tal weken terug nog langs doel gereden.
      Het is volgens mij nog steeds de moeite om een bezoekje te brengen.

      Het was op een zondagnamiddag, en er waren redelijk veel toeristen/bezoekers in doel.
      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
        Ze zouden opnieuw bezig zijn, niemand recent geweest ?
        http://www.doel2020.org/page.php?ID=436
        ik ben onlangs nog naar Dadipark geweest, mits ik van de streek ben.
        is ong een weekje of 2 terug, het was ook de bedoeling om te gaan
        fotograferen.
        de poort was dicht, ik zag hangjongeren de muur over gaan door gebruik
        van stoelen die op de parking rond slingerden, ik was er kort in de namiddag
        maar heb toen maar afgehaakt.
        ik ben van plan ook eens over die muur te jumpen, maar dan in de vroege uurtjes

        MVG Patrick.
        Nikon D90

        Comment


        • #5
          Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

          was de achterdeur niet open, langs achter geraak je meestal binnen in dadipark
          (is wel al een eind geleden van mij)

          doel is van ergens in april, toen was't echt super!
          zou het zeker es wagen
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

            Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
            Ben ongeveer een 3 tal weken terug nog langs doel gereden.
            Het is volgens mij nog steeds de moeite om een bezoekje te brengen.

            Het was op een zondagnamiddag, en er waren redelijk veel toeristen/bezoekers in doel.
            Ben er toen ook geweest samen met m'n zoontje.
            Was de eerste keer dat ik er geweest was, maar ik ga zeker nog eens terug.

            Comment


            • #7
              Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

              Dus beiden 1/2 dagje zou te doen zijn, zijn er specifieke plaatsen in Doel te bezoeken of is het zo klein dat je alles wel gezien hebt in 1/2 dag?
              Welk startpunt evt in gps invoeren?

              Comment


              • #8
                Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                Ben onlangs nog in doel geweest....lijkt bijna een spookdorp geworden met alle huizen vol graffitie....hier een collage ervan..;als je meer foto's wilt zien dan stuurt ge u e-mailadres maar door.




                grtz Templar
                D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                  Een 4-tal weken ongeveer in Doel cenrtum geweest.
                  Meeste woningen zijn deftig dichtgetimmerd ook al zijn sommigen nog te betreden zonder braak.
                  Wij hebben het bezinestation gebruikt als locatie en na denk een 2 uurtjes, toen we net wilden opruimen, heeft de politie ons vriendelijk maar kordaat daar buiten gehaald.
                  Eerder had een andere patrouille andere fotografen "betrapt" en weggestuurd.
                  Ze zijn daar tegenwoordig een pak strenger.
                  Wij hebben wel bewust de wagen op de oprit gezet om aan te geven dat we er waren zodat snel duidelijk was dat we geen slechte bedoelingen hadden.
                  Maar geen boete ofzo dus doen zou ik zeggen.

                  Grtz.
                  Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                  BE-Wommelgem
                  .: 20D & D700 :.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                    Hoi,
                    Een collega van mij is onlangs naar dadipark geweest, het was nog steeds de moeite en is zomaar binnen geraakt.
                    Ps.: er waren nog fotografen

                    D.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                      dadipark doe je niet via voorkant, google maps/satelietbeeld/ of earth geeft een mooi beeld van de parking achteraan! daar kan je makkelijk binnen.

                      je bent er inderdaad nooit alleen!
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                        dadipark doe je niet via voorkant, google maps/satelietbeeld/ of earth geeft een mooi beeld van de parking achteraan! daar kan je makkelijk binnen.

                        je bent er inderdaad nooit alleen!
                        ik ga er zeker terug, maar in de vroege uurtjes, ik wist trouwens niet er
                        achteraan ook een poort was via de waterstraat, heb ook even google earth
                        erbij gehaald, het is totaal overwoekerd met bomen en struikgewas, met
                        daar tussenin de atrackties of wat ervan overblijft.
                        Nikon D90

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                          dadipark doe je niet via voorkant, google maps/satelietbeeld/ of earth geeft een mooi beeld van de parking achteraan! daar kan je makkelijk binnen.

                          je bent er inderdaad nooit alleen!
                          voor de mensen, fotografen, die geintereseerd zijn.
                          ik ben er langsgeweest deze namiddag 10/07. ik heb er vooraf eens
                          google maps bijgehaald, en inderdaad, je rijd er best naartoe via de
                          waterstraat, opgelet deze is 1 richtingsverkeer, je blijft aan de kruispunten
                          links aanhouden tot je de grote parking achteraan opmerkt.
                          de poort was met een stevig maalslot gesloten, maar de omheining ernaast
                          is vakkundig neergehaald.
                          had mijn fotomatriaal niet bij me, ik wacht op een beetje meer zon
                          dit zou volgens het weerbericht aankomende dinsdag zijn.

                          PS. ik was er inderdaad ook niet alleen, na mijn verkennings tocht te
                          hebben gedaan, mijn mening!? het loont de moeite.

                          MVG Patrick.
                          Nikon D90

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk bericht
                            is ong een weekje of 2 terug, het was ook de bedoeling om te gaan
                            fotograferen.
                            de poort was dicht, ik zag hangjongeren de muur over gaan door gebruik
                            van stoelen die op de parking rond slingerden, ik was er kort in de namiddag
                            maar heb toen maar afgehaakt.
                            Vreemd, ik ben er in juni 2x langs geweest en de ingangspoort was iedere keer open. Telkens met een tal van mensen in het park. Was het op een zaterdagnamiddag ?

                            Hier mijn Dadipark reeks:

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                              Een 4-tal weken ongeveer in Doel cenrtum geweest.
                              Meeste woningen zijn deftig dichtgetimmerd ook al zijn sommigen nog te betreden zonder braak.
                              Wij hebben het bezinestation gebruikt als locatie en na denk een 2 uurtjes, toen we net wilden opruimen, heeft de politie ons vriendelijk maar kordaat daar buiten gehaald.
                              Eerder had een andere patrouille andere fotografen "betrapt" en weggestuurd.
                              Ze zijn daar tegenwoordig een pak strenger.
                              Wij hebben wel bewust de wagen op de oprit gezet om aan te geven dat we er waren zodat snel duidelijk was dat we geen slechte bedoelingen hadden.
                              Maar geen boete ofzo dus doen zou ik zeggen.

                              Grtz.
                              Ja dat is zo, de politie is daar heel begrijpelijk strenger geworden sinds er door idioten regelmatig brand word gesticht in de huizen. Het zijn de mensen die er nog wonen die de politie bellen als ze mensen de huizen zien in gaan.
                              Ik heb daar een maand of drie geleden foto's genomen voor een lentefeest. Mijn materiaal was nog niet allemaal uit de auto en de politie stond daar al.
                              Ze vroegen wat we van plan waren, maar als ze van mij vernomen dat het een shoot was voor een lentefeest gaven ze zelf enkele leuke locaties.
                              Zolang we geen panden betraden was er geen probleem.

                              Je moet wat geluk hebben de ene keer staat de politie daar binnen de minuut en de andere keer zie je geen kat.
                              Gewoon proberen, als de politie er vlug is een andere keer terug gaan en hopen dat je ze dan niet tegen komt.
                              Het loopt daar nu ook niet zwart (blauw) van de politie hé.

                              Grtz,
                              Ozric
                              The first blow fells not the tree!

                              Comment

                              Working...
                              X