Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beginner

    hallo , ik ben sven ben 25 jaar en zouw willen beginnen met fotografie.
    Mijn keuze is gevallen op deze 2 : Nikon D5000 + 18-55mm VR + 55-200mm VR
    Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS

    Nu is de vraag wat zouden jullie mij aanraden.
    Ik wil eindelijk de stap maken naar een duurde camera dus wil ik met de juiste keuze eindigen natuurlijk. alvast bedankt mvg pato

  • #2
    Re: beginner

    Als ik jou was zou ik niet gaan voor de D5000 maar de D5100 nemen , recenter en beter , of misschien een D90 , is momenteel aan zeer interessante prijs te kopen . De canon 550d is ongetwijfeld ook een goede keuze.
    Ga eens naar een winkel , neem ze eens vast en degene die het best aanvoeld zou ik nemen , je kan niet miskopen met deze toestellen .
    Succes in ieder geval met jou toekomstige aankoop .

    Grtz .

    Dirk .
    Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

    Comment


    • #3
      Re: beginner

      nikon geniet mijn voorkeur
      nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
      http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

      Comment


      • #4
        Re: beginner

        Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk bericht
        Als ik jou was zou ik niet gaan voor de D5000 maar de D5100 nemen , recenter en beter , of misschien een D90 , is momenteel aan zeer interessante prijs te kopen . De canon 550d is ongetwijfeld ook een goede keuze.
        Ga eens naar een winkel , neem ze eens vast en degene die het best aanvoeld zou ik nemen , je kan niet miskopen met deze toestellen .
        Succes in ieder geval met jou toekomstige aankoop .

        Grtz .

        Dirk .
        +1 eerder de 5100 dan de 5000 nemen nu!
        genoemde kitlenzen zijn
        dslr4dummies

        Comment


        • #5
          Re: beginner

          Nikon D90. Misschien kort door de bocht. Maar deze toch glansrijk genomen.

          Comment


          • #6
            Re: beginner

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Nikon D90. Misschien kort door de bocht. Maar deze toch glansrijk genomen.
            +1 (nog korter door de bocht )

            Comment


            • #7
              Re: beginner

              Ik zou dan, maar dat is persoonlijk, ook nog een lens op de D90 zetten. Op dit moment wordt de D90 aangeboden met de 18-105 mm. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding!

              Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

              Comment

              Working...
              X