Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony materiaal (camera, flitsschoentje, lenzen, externe flitser)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony materiaal (camera, flitsschoentje, lenzen, externe flitser)

    Wegens mijn overstap op Canon wil ik graag mijn sony materiaal hier te koop aanbieden.

    - Mijn sony alpha 100 van vier jaar oud: niet meer in zeer goede staat is dan ook frequent gebruikt, sensor moet eens grondig worden schoongemaakt, reageert minder snel voor het bekijken van foto's en kan soms weleens uitvallen, verder maakt hij nog gewoon perfect foto's en de functies zijn nog steeds zeer handig. (met oplader+batterij uiteraard)
    Mijn prijs: 80euro

    - batterijoplader voor sony SRC, niet van het merk Sony zelf:
    Mijn prijs: 20euro

    - Sigma: 28-70 f2.8-4 UC: Aangekocht op de fotografiebeurs dit jaar dus nog maar enkele maanden oud, weinig gebruikt maar een leuke vervanger voor een standaardlens.
    Met origineel doosje.
    Mijn prijs: 60euro

    - 75-300 f4.5-5.6: aankoopdatum: 9/10/2010 nog met garantie (toen twee jaar), originele doos, aankoopprijs: 249euro, nog in zeer goede staat.
    Mijn prijs: 150euro VERKOCHT

    - 50mm f1.8 SAM: Geweldig lens ook in zeer goede staat, aankoopprijs: 142euro, in originele doos, ontbreekt lenskapje (kan zijn dat ik dit nog vind) maar ter compensatie krijgt u hierbij nog een UV-filter (die er steeds opzat) bij.
    Mijn prijs: 90euro = VERKOCHT!

    - Externe flitser: HVL-F42AM Ook weer in zeer goede staat, nog niet oud. Met opbergzakje.
    Mijn prijs: 160euro

    - flitsschoentje: Sony is wat raar op dat gebied en heeft een apart schoentje nodig om bv een flitskabel op aan te sluiten, ...
    Mijn prijs: 20euro

    Voor meer informatie mag u gerust een privébericht sturen en voor interesse natuurlijk.

    Groeten

    Floor Bogaerts
    Last edited by Floor_; 15 juli 2011, 11:29.
Working...
X