Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Costa Rica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Costa Rica

    We zijn van plan om naar Costa Rica te gaan. We zijn vooral geïnteresseerd in natuur.
    Wat neem ik best mee op reis wat betreft lenzen ?
    Ik heb een 10-22mm, 18-250mm, macrolens 150mm, 70-200mm 2.8 en een 100-400mm.
    Maar ik vrees dat alles meenemen wat te veel en te zwaar zal zijn.
    Heb ik die laatste daar nodig of niet ? En welke kan ik ook beter thuis laten ?
    Graag uw mening en alvast bedankt daarvoor.

  • #2
    Re: Costa Rica

    Beetje moeilijke keuze...

    Wat ga je daar doen is eigenlijk de eerste vraag die ge moet stellen. Reis je in groep? Reis gericht op fotografie of niet?

    Als je in groep reist en niet de tijd en/of luxe hebt om zwaar beladen te zijn (bvb. trektocht) dan zou je bvb enkel de 10-22 en de 18-250 meenemen. Maar dan zal je natuurlijk in kwaliteit inboeten voor het comfort van de superzoom.

    Als je de luxe hebt van tijd, gewicht enz. dan zou ik overwegen om alles mee te nemen (mss m.u.v. 18-250).

    Je zal dus jezlf moeten afvragen welke mogelijkheden je hebt op fotografisch gebied (tijd, ruimte, gewicht) om een keuze te maken. Het zal alleszins geen gemakkelijke zijn als je ze al kan/moet maken).

    Comment


    • #3
      Re: Costa Rica

      100-400 zeker en vast meenemen
      der zitten daar prachtige vogels, apen, vleermuizen, luiaards enz in de bomen en die krijg je met minder niet op de foto

      Comment

      Working...
      X