Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke compact

    Hallo,
    Ik sta op het punt om een compactcamera te kopen voor naast m'n Canon D50. Ik wil deze camera gaan gebruiken als ik geen zin heb om die grote DSRL mee te slepen maar toch niet een fotomoment wil missen. Ik zou daarvoor zo graag een camera in m'n zak hebben die toch redelijke foto's maakt. Onderwerpen in dit geval: alles wat voor ogen komt wat ik niet wil missen. Misschien toch één speciale wens behoorlijk lichtsterk, zodat ook binnen nog gefotografeerd kan worden.
    Budget tot € 300,00
    Wie geeft mij een advies?
    www.janbos.net

  • #2
    Re: Welke compact

    Hoi,

    Mischien is dit wel iets voor u.....


    of de duurdere maar betere optie

    en de top of the bill


    hopelijk heb je er iets aan...

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Welke compact

      Bekijk mijn topic anders eens: KLIK
      Mijn budget was ook ongeveer 300€. Ik heb uiteindelijk wel iets meer uitgegeven want ben voor de panasonic lumix lx5 gegaan.
      Een goedkoper alternatief is de nikon coolpix p300 vind ik.

      Comment


      • #4
        Re: Welke compact

        Als goedkoper alternatief voor de LX5 kunt u ook eens kijken naar de LX3. Legendarisch
        toestel met prima beeldkwaliteit en ongeveer voor die prijs te krijgen...

        Comment


        • #5
          Re: Welke compact

          Je kan niet mislopen met de Canon Powershot S95. Heeft een super lichtsterke lens (voor een compact) en de sensor is even groot als een Powershot G11!

          Comment


          • #6
            Re: Welke compact

            Ik zou voor een sony hx5 kopen, staat voor 200 euro en is een fantastische compact.
            Indien je meer geld hebt kan je gaan voor een HX7 of een HX9.

            Ik heb zelf de hx5 en heb net de hx9, zijn echt de meest geweldige compactjes waar ik al mee gewerkt heb.
            Canon 550D - DZ Kitlenzen

            Comment

            Working...
            X