Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste compact voor max. 200 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste compact voor max. 200 euro

    Een collega van mij wil een nieuw compactje kopen, max budget 200 euro (mag er wel 10 euro boven zijn, maar geen 50)
    Ik raad haar Canon of Sony aan. Iemand een beter alternatief ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Beste compact voor max. 200 euro

    Waarom geen Nikon? Daar kun je voor max. 200 Euro ook al een goeie compact scoren. De wereld van de compacts is echter zo overspoeld, dat het moeilijk is om zomaar even aan te geven wat goed is en wat beduidend minder. Samsung verkoopt overigens ook leuke modellen.
    Laat je collega gewoon eens naar bijv. de Mediamarkt gaan om daar eens een heleboel toestellen vast te pakken en te zien of het model een beetje aanspreekt. Kijk vervolgens naar de gewenste specificaties en de prijs, en maak dan een selectie van een aantal toestellen. Thuis even op je gemak op internet de reviews doorlezen, en vervolgens het meest aansprekende toestel ergens voor een goeie prijs op de kop zien te tikken...moet lukken
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: Beste compact voor max. 200 euro

      Canon lijkt me de beste keuze denk ik zie linkje


      Lijkt me de beste keuze heb je ook een mooie groothoek van 24mm en een lichtsterk lensje.

      Grtz

      Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment

      Working...
      X