Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Méér dan je zou denken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Méér dan je zou denken.

    Van de Nikon D3 rolden er op een moment in 2007 600 exemplaren per dag van de band , je zou gaan denken, waar gaat dat allemaal naar toe, het gaat hier nu wel over één bepaald niet goedkoop model, en er zijn er zoveel meer. KLIK

  • #2
    Re: Méér dan je zou denken.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Van de Nikon D3 rolden er op een moment in 2007 600 exemplaren per dag van de band , je zou gaan denken, waar gaat dat allemaal naar toe, het gaat hier nu wel over één bepaald niet goedkoop model, en er zijn er zoveel meer. KLIK
    Indrukwekkend. Maar eerlijk gezegd vraag ik me dit van vrijwel alles af. Daarom ook geen
    wonder dat economische crisissen zich almaar sneller opvolgen, denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: Méér dan je zou denken.

      tja... logisch als die dingen zo snel kapot gaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Méér dan je zou denken.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        tja... logisch als die dingen zo snel kapot gaan.
        grt,bouk.
        Geweldig doelpunt vind ik dit.

        Comment


        • #5
          Re: Méér dan je zou denken.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          tja... logisch als die dingen zo snel kapot gaan.
          grt,bouk.

          Tja Bouk dat is waar , maar wat moet een mens doen hé , als je voor Canon gaat moet je er dan weer die belabberde beeldkwaliteit bijnemen


          Walter
          D850

          Comment


          • #6
            Re: Méér dan je zou denken.

            Oorspronkelijk geplaatst door phororhacos Bekijk bericht
            tja bouk dat is waar , maar wat moet een mens doen hé , als je voor canon gaat moet je er dan weer die belabberde beeldkwaliteit bijnemen :d:d


            walter
            Flauw
            Last edited by Dirkske007; 4 juli 2011, 19:40.

            Comment


            • #7
              Re: Méér dan je zou denken.

              Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
              Flauw
              Dirkse ik denk dat jij hier de flauwerik bent , WIJ zijn grapjes aan het maken .


              Walter
              D850

              Comment


              • #8
                Re: Méér dan je zou denken.

                LOL

                Op zich niet zo spectaculair al je ziet dat het voor wereldwijde productie is.
                - Frederik Herregods Photography -
                Ckeck out the blog:: Toolbag:: Flash is the new sexy (Not so safe for work)

                Comment


                • #9
                  Re: Méér dan je zou denken.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  tja... logisch als die dingen zo snel kapot gaan.
                  grt,bouk.
                  maar dat zijn tenminste echte fototoestelen en geen fisherprice spullen zoals canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Méér dan je zou denken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                    Tja Bouk dat is waar , maar wat moet een mens doen hé , als je voor Canon gaat moet je er dan weer die belabberde beeldkwaliteit bijnemen
                    Een tegen doelpunt. Dat gaat nog spannend worden. Ik zou zeggen: heren, houd u zich
                    vooral niet in. Aan-val-len!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Méér dan je zou denken.

                      Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                      maar dat zijn tenminste echte fototoestelen en geen fisherprice spullen zoals canon
                      Hun voordeel is wel dat ze vaatwasbestendig zijn

                      Walter
                      D850

                      Comment


                      • #12
                        Re: Méér dan je zou denken.

                        Dat zijn er eerder minder dan ik zou denken eerlijk gezegd. 600 per dag voor de hele wereld is niet spectaculair. Japan alleen al heeft 125 miljoen inwoners. En die kopen per capita denk ik wel de meeste (duurdere) cameras van alle landen ter wereld. USA + Europa is meer dan 1.15 miljard mensen. 600 camerakes per dag? Peanuts. Daar kan je niet op overleven, het overgrote deel van de winst komt van de massale verkoop van cheapo stuff.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Méér dan je zou denken.

                          Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                          Dat zijn er eerder minder dan ik zou denken eerlijk gezegd. 600 per dag voor de hele wereld is niet spectaculair.
                          klopt..de rest het (merendeel) heeft een Canon.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Méér dan je zou denken.

                            Dit kun je met een Nikon dus niet doen:

                            Een koppel wil een baby maar het lukt niet. Probleem licht bij de man. Dus een donor gevraagd maar dan wel op de natuurlijke manier. Mevrouw wacht thuis op de donor en op hetzelfde moment loopt een baby fotograaf de wijk af op zoek naar werk.
                            Belt aan, mevrouw doet de deur open, helemaal opgewonden en nerveus. De fotograaf zegt: "mevrouw; ik kom voor het kindje."
                            " o, u bent zelfs te vroeg, kom binnen; wilt u misschien iets drinken ?"
                            " nee dank u, ik begin er liever meteen aan"
                            "O, en hoe had u het gedacht?"
                            " Nou, meestal maak ik eerst een paar shots in de living, op de grond en op de tafel"
                            Mevrouw wordt al nerveus en vraagt: "hoezo eerst in de living ? komt er daarna nog iets dan?"
                            "O ja, meestal gaan we dan naar het bedje en maken daar ook nog een paar shots en dan gaan we naar buiten"
                            "hoezo naar buiten, wat doen we daar dan?"
                            "nou, volgens mijn ervaring lukt het het beste als we het in een park doen met wat mensen erom heen voor de sfeer"
                            Mevrouw gaat langzaam helemaal over haar toeren en heeft al goed spijt van haar afspraak maar wil toch volhouden en zegt: "nou ja, laten we er dan maar aan beginnen"
                            Fotograaf zegt: "oke ga ik eerst mijn gerief en mijn statief uitpakken"
                            Mevrouw: "statief ????? hoezo?"
                            "ja mevrouw, mijn Canon met alles erop en eraan weegt 3 kilo en is 25 cm lang, dat kan ik echt niet alleen met de hand vasthouden"
                            Mevrouw valt flauw.

                            Groeten, Bert
                            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                            www.bertofotografie.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Méér dan je zou denken.

                              Heerlijk Bert.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X