Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plekken aan onze kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plekken aan onze kust

    Hallo,

    Ik ga een weekje aan onze kust vertoeven. Eerste dagen oostkust, knokke, cadzand, vanaf woensdag westhoek. Is er iemand die specifieke plekjes kent die mooie beelden kunnen opleveren? Plekken met een mooi zicht enz (bv een mooi zich op de ijzertoren).
    Op mijn lijstje staat al avondfotografie in Brugge, bezoekje aan Lissewege en damme natuurlijk, en volgende zaterdag een ommetje naar Tyne Cott.
    Wie nog leuke tips heeft , altijd welkom

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Plekken aan onze kust

    Iets ten noorden van Cadzand heb je een prachtig uitzicht op Vlissingen en dan in combinatie met het strand en de duinen, wel minimaal 400mm nodig.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Plekken aan onze kust

      Aan de kust bij Lombardsijde heb je op een gegeven moment een schone rij duinen die bij laag water een geweldig knappe aanblik van de zonsondergang geeft. ´k Heb er in de analoge tijd m´n mooiste foto gemaakt.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: Plekken aan onze kust

        Bedankt voor de tips. De plek bij cadzand heb ik gevonden, lombardzijde eveneens, maar pech gehad met het weer op dat moment. Daar moet ik nog terug naartoe

        Comment


        • #5
          Re: Plekken aan onze kust

          Nog eentje die leuk is, de windmolen in Damme. Die is 's avonds in halfdonker tot donker heel knap te fotograferen. Aan de andere kant van de vaart gaan staan met Sluis op je rechter kant.

          Djienbe

          Comment

          Working...
          X