Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seattle by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Seattle by night

    Vorig jaar naar Seattle geweest, dit was er eentje van bij het vallen van de avond.



    Update: heb men handtekening eraf gehaald, het deed afbreuk aan de foto.
    Last edited by Carlw; 6 juli 2011, 17:23.
    www.carlwouters.com

  • #2
    Re: Seattle by night

    Ik vind hem mooi geslaagd!
    enige wat nog te proberen valt is wat met contrasten te spelen - wellicht valt hier een tikje meer pit en kleur uit te halen. (voor mij dus een beetje flets)

    Comment


    • #3
      Re: Seattle by night

      Thx voor de comment,
      op mijn scherm toont hij precies toch vrij goed contrast.
      www.carlwouters.com

      Comment


      • #4
        Re: Seattle by night

        Ik vind deze ook geslaagd.
        Wat ik mooi vind in deze foto is dat de gebouwen steeds hoger worden naar het midden toe en dan een hoogtepunt kent in de witte toren.


        PS: de contrasten zien er op mijn scherm op het eerste zicht ook goed uit. De witte toren kan zich goed onderscheiden van de achtergrond.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Seattle by night

          Sleepless?
          Knap shot! Alleen gaat op dit formaat je handtekening met het gros van de aandacht lopen...

          Palladio
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

          Comment


          • #6
            Re: Seattle by night

            Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
            Alleen gaat op dit formaat je handtekening met het gros van de aandacht lopen...
            Klopt, ik dacht net hetzelfde. De plaat zelf is wondermooi, maar vanwege het rode licht en (vooral?) de handtekening ziet de rechteronderhoek er nogal rommelig uit. En dat is zonde op zo'n mooie foto!
            Your first 10,000 photographs are your worst.Henri Cartier-Bresson

            Comment


            • #7
              Re: Seattle by night

              Oorspronkelijk geplaatst door Caenwyr Bekijk bericht
              Klopt, ik dacht net hetzelfde. De plaat zelf is wondermooi, maar vanwege het rode licht en (vooral?) de handtekening ziet de rechteronderhoek er nogal rommelig uit. En dat is zonde op zo'n mooie foto!
              Groot gelijk, ik heb men handtekening eraf gehaald.
              www.carlwouters.com

              Comment


              • #8
                Re: Seattle by night

                Ik zie dit wel graag. Knap dus
                Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

                Mijn Flickr pagina

                Comment


                • #9
                  Re: Seattle by night

                  Dit zou een bijzonder mooie muurposter kunnen zijn.
                  Heel knap die belichting en vooral, alle gebouwen staan kaarsrecht.
                  Enig minpuntje evenwel, en dit is te verhelpen, de foto mist scherpte.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Seattle by night

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Dit zou een bijzonder mooie muurposter kunnen zijn.
                    Heel knap die belichting en vooral, alle gebouwen staan kaarsrecht.
                    Enig minpuntje evenwel, en dit is te verhelpen, de foto mist scherpte.


                    Grtz, RF
                    Bedankt !

                    Ik heb deze op 2 meter afgeprint en hij komt bij ons in de living te hangen.

                    Over de scherpte, die is op groot formaat perfect inorde (het is een panorama van 13 foto's), maar bij het verkleinen naar 900px heb ik geen verscherping toegepast, wat eigenlijk zou moeten bij dit soort foto's.
                    www.carlwouters.com

                    Comment

                    Working...
                    X