Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aangeboden/te koop: Lowepro slingshot 102 aw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aangeboden/te koop: Lowepro slingshot 102 aw

    TE KOOP: Nieuwe Lowepro Slingshot 102AW



    Mijn oude slingshot is stuk gegaan, ik heb hem binnengebracht voor garantie en dan een nieuwe gekregen van lowepro.
    Omdat ik een nieuwe rugzak heb gekocht, mag deze weg
    Een garantiebewijs heb ik dus niet, het is wel zo dat lowepro levenslange garantie geeft op problemen die niet veroorzaakt zijn door normale slijtage, ze hebben de mijne in de winkel dus gewoon aangenomen en opgestuurd.
    Zie website van LOWEPRO voor verdere info betreffende de garantie.


    Deze fotozak, zit in de plastic verpakking van lowepro (ik heb hem wel nagekeken), het "kaartje" hangt er nog aan.

    Persoonlijke ervaring:

    Ik vind het persoonlijk een zeer makkelijke rugzak om te gebruiken wanneer je zoals mij een beginnende fotograaf bent met een extra lensje en evt. flitser.
    Je toestel past hier in met een lens erop gemonteerd, dankzij de zij-toegang is hij zeer makkelijk bereikbaar door de zak simpelweg van achter je rug naar voor de halen.
    Er is nog een kleine extra opbergruimte voorzien met vanvoor een zakje en een regenhoes is voorzien voor harde regenbuien.
    Aan de zijkant kan je een monopod of een klein statief hangen.


    Voor extra foto's en informatie verwijs ik graag door naar de website van LOWEPRO.

    Specificaties:

    Capaciteit:
    SLR met aangekoppeld kort zoomobjectief, 1-2 extra objectieven, flitser en accessoires

    Binnenmaat:
    16.0 X 11.0 X 26.0 cm

    Buitenmaat:
    21.0 X 22.0 X 40.5 cm

    Kleuren:
    Zwart/Grijs

    Materiaal:
    Waterafstotend Micro Fiber, ripstop Nylon en 600D TXP

    Gewicht (leeg) :
    0,70 Kg


    De prijs:
    Nieuwprijs rond de €60
    Nieuwprijs bij "Foto Konijnenberg"
    Nieuwprijs bij "Digital warehouse"
    Nieuwprijs bij "Foto Rubens"

    Mijn vraagprijs: € 50 --> voor een NIEUWE Slingshot, net terug uit garantie en IN de verpakking. (er is wel gecontroleerd of hij in orde is)




    Het product is volledig na te kijken en te controleren, en je mag gerust proberen of al je materiaal erin geraakt. Het "ticketje" mag er wel niet af.
    Af te halen in Ekeren (Antwerpen)


    Stuur maar een pm als je geinteresseerd bent.

    R0b!n
    Last edited by R0b!n; 6 juli 2011, 17:43.
    R0b!n
    PORTFOLIO
Working...
X