Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 24mm TS-E lens herstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 24mm TS-E lens herstellen

    Hallo,


    Ik merk sinds kort dat de interieur foto's die ik met mijn canon 24mm TS-E L objectief neem niet meer scherp zijn.

    Ik vroeg mij af of ik ergens terecht kan met mijn lens te laten nakijken?

    Of kan je hiervoor enkel bij Canon terecht?
    Ik lees dat je je lens dan een hele tijd kwijt bent.


    Vriendelijke groeten,
    Stijn

  • #2
    Re: Canon 24mm TS-E lens herstellen

    ROFA repair.nl
    snelle en vlotte service, je stuurt je toestel of objectief op via GLS of de post
    zij kijken na wat je probleem is, geven aan hoeveel alles zal kosten en binnen hun mogelijkheden is je objectief terug...in geen tijd...
    Laatst voor iemand een objectief laten repareren , moest een nieuwe diafragmaring op, hadden ze niet op voorraad, twee weken later is hij gerepareerd.
    smile ! ...it confuses people ...

    Comment


    • #3
      Re: Canon 24mm TS-E lens herstellen

      ben je zeker dat de tilt instelling niet een heel klein beetje gekanteld is !

      Comment


      • #4
        Re: Canon 24mm TS-E lens herstellen

        Daar ben ik zeker van. Was ook het eerste waar ik aan dacht.

        Heb vandaag bij wat meer licht testen gedaan. Op sommige foto's valt het mee, op andere dan weer niet. Vooral bij de binnen foto's is het onscherp als ik inzoom.

        Ik ben ondertussen op de website van techrepair.nl uitgekomen.
        Lijkt mij professioneel genoeg om mijn objectief te laten reviseren.

        Iemand ervaring mee?

        Jammer dat de nieuwe 24 TSE L II zo duur is. Lijkt een grote verbetering deze lens, alleen is de prijs mee omhoog gegaan.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 24mm TS-E lens herstellen

          Een 24TS is toch een prime inzomen lijkt me dan lastig en bij weinig licht gebruik je toch een statief en een draadontspanner. Dat een objectief als deze stuk gaat lijkt me zeer opmerkelijk, ik gebruik de 3 TS lenzen van Canon heel vaak nog nooit problemen mee gehad. Maar goed alles kan !

          Comment

          Working...
          X