Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden van de Beroepsvereniging of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lid worden van de Beroepsvereniging of niet?

    Hallo,

    Vermits ik bezig ben met mijn persoonlijke verkenningstocht rond het starten als fotograaf in bijberoep had ik graag ervaringen gehoord rond al dan niet aansluiten bij de beroepsvereniging. Ik las dat je dan voor 225 euro ook Unizo-lid wordt. Nu ik heb al een zaak gehad dus of ik terug Unizo-lid wil worden weet ik momenteel nog niet.
    Nu zag ik dat je als (aspirant-) lid wel een documentenmap en dergelijke krijgt, wat mij zeker interessant lijkt.
    Aan de mensen die geen lid zijn, waar vinden jullie dan die informatie?
    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Lid worden van de Beroepsvereniging of niet?

    beste, ik ben zelf maar 1 jaar lid geweest vd beroepsvereniging...persoonlijk had ik er geen meerwaarde aan...ik wil hiermee absoluut niet zeggen dat het geen goede vereniging is, maar voor mij was het niet interessant.

    je kan altijd naar het ondernemingsloket gaan...

    Comment


    • #3
      Re: Lid worden van de Beroepsvereniging of niet?

      Hallo,

      Bedankt voor uw mening.

      Code:
      je kan altijd naar het ondernemingsloket gaan..
      Die stappen ken ik. Maar alles daarbuiten...?

      Comment


      • #4
        Re: Lid worden van de Beroepsvereniging of niet?

        De beroepsvereniging is zeker zijn geld waard. Veel interessante bijeenkomsten (waar ik jammer genoeg de tijd niet altijd meer voor heb) en veel nuttige info, zowel op papier als via mail en dergelijke. Sommige info die je via de vereniging krijgt, krijg je moeilijk via andere kanalen denk ik. Trouwens ook heel inspirerend om te zien hoe andere fotografen sommige dingen aanpakken, iets wat heel vaak aan bod komt...

        Roeland
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment

        Working...
        X