Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compactcamera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke compactcamera?

    Een paar maanden hier super geholpen met welke spiegelreflex, dus nu dezelfde vraag over een compact. Dit omdat ik super veel plezier van mijn Canon EOS 1000d heb maar je neemt hem toch niet overal mee naartoe, dus ik wil graag een compact voor dat soor situatie, de spontane foto's op een terrasje op een feestje enz. Voor gebouwen, evenementen en natuur voldoen de spiegelreflex.
    Nu wil ik mijn budget voor de compact rond de 150 houden aangezien ik het geld liever in de spiegelreflex investeer.
    Nu dacht ik graag bij canon te blijven omdat ik het een fijn product vind maar wil natuurlijk wel het meeste waar voor mijn geld.

    Vandaag even wat rond gevraagd bij fotowinkels, de verkopers kwamen aan met;


    De fotograaf (eentje die een klein assortiment camera's verkoopt omdat hij dat het beste vind?!) kwam bij deze uit;


    Nu dacht ik dat ik de keus al flink had beperkt met mijn budget maar dan nog heb je super veel keus! Mijn voorkeur gaat nu naar Panasonic, maar meer vanwege het geld, nog genoeg over om er een reisverzekering, kaartje enz bij te kopen.

    Graag zou ik willen weten of ik met 1 van deze 2 een goede keuze maak en dan welke? Of dat er misschien nog vele betere opties zijn?

    Alvast bedankt!
Working...
X