Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volgende shooting day?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Volgende shooting day?

    Kan er iemand zeggen wanneer de volgende shooting day zal plaatsvinden?
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

  • #2
    Van zodra er een zot is die één organiseert.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Originally posted by Wunjo
      Van zodra er een zot is die één organiseert.
      K
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #4
        normaal 4 April in Oostende...
        Maar daartussen zit nog een BD vergadering ergens in Maart, en naar goede gewoonte is daar telkens een kleine SD bij ???

        Comment


        • #5
          Originally posted by mic
          normaal 4 April in Oostende...
          Maar daartussen zit nog een BD vergadering ergens in Maart, en naar goede gewoonte is daar telkens een kleine SD bij ???
          Ik zou graag es meedoen en zo ook tips and tricks opdoen maar dan on the field ipv theoretisch (forum)
          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • #6
            Jep, krijg zojuist de bevestiging van Jaja, op zondag 14 maart is er een BD activiteit, vergadering, Shooting, workshop in het Domein Alden Biesen in het Belgische bilzen.
            aanvang 13.00 uur.

            Comment


            • #7
              En is die toegankelijk voor iedereen of moet men zich inschrijven ofzo?

              Ik ben namelijk een leek en digital fotografie interesseert me sinds ik mijn E-10 heb ...

              En ik heb als wat kennis kunnen opdoen via het forum, maar natuurlijk zij ik ook in de praktijk willen oefenen met mensen erbij die er iet van kennen
              alvast bedankt voor de informatie
              [Nikon D5100 & Nikon D70]
              [Yves en Liesbeths blog Resort]

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bizzeke
                En is die toegankelijk voor iedereen of moet men zich inschrijven ofzo?

                Ik ben namelijk een leek en digital fotografie interesseert me sinds ik mijn E-10 heb ...

                En ik heb als wat kennis kunnen opdoen via het forum, maar natuurlijk zij ik ook in de praktijk willen oefenen met mensen erbij die er iet van kennen
                alvast bedankt voor de informatie
                Je zal hier op dit forum zeer binnenkort er meer over lezen.
                Dan kan je je inschrijven voor deze activiteit en voor het avondeten als je dat wil...
                Maar of deze activiteit voor iedereen is, of alleen voor ingeschreven BD leden ???? weet ik eigenlijk niet.
                De BD crew zal 't wel laten weten.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mic
                  Originally posted by Bizzeke
                  En is die toegankelijk voor iedereen of moet men zich inschrijven ofzo?

                  Ik ben namelijk een leek en digital fotografie interesseert me sinds ik mijn E-10 heb ...

                  En ik heb als wat kennis kunnen opdoen via het forum, maar natuurlijk zij ik ook in de praktijk willen oefenen met mensen erbij die er iet van kennen
                  alvast bedankt voor de informatie
                  Je zal hier op dit forum zeer binnenkort er meer over lezen.
                  Dan kan je je inschrijven voor deze activiteit en voor het avondeten als je dat wil...
                  Maar of deze activiteit voor iedereen is, of alleen voor ingeschreven BD leden ???? weet ik eigenlijk niet.
                  De BD crew zal 't wel laten weten.
                  Alvast bedankt voor de info
                  [Nikon D5100 & Nikon D70]
                  [Yves en Liesbeths blog Resort]

                  Comment


                  • #10
                    Als je je wil inschrijven voor de SD te Oostende moet je gewoon een gilletje geven in de juiste draad (klinkt wel belachelijk in het nederlands, zeker voor kijkers van in de gloria ... ja, den draad)
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bizzeke
                      En is die toegankelijk voor iedereen of moet men zich inschrijven ofzo?
                      De "SD" op 14 maart is alleen voor VZW-leden.
                      Wil je komen, dan moet je dus lid worden.
                      Er zullen echter vast nog meer SD's voor alle BD-ers komen.
                      De winter is nu eenmaal geen goede tijd voor dat soort dingen gezien de kans op slecht weer.
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Ik ga al vast naar die van 4 april
                        [Nikon D5100 & Nikon D70]
                        [Yves en Liesbeths blog Resort]

                        Comment


                        • #13
                          Awel, nog steeds geen nieuwe initiatieven ????????????????? (behalve die van Gerda)
                          Wij wachten met smart ende vol verlangen .. dus bump omhoog !!
                          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                          Comment


                          • #14
                            Hallo,

                            Op 22 mei is er weer een VZW-SD - dit keer te Diest ...
                            En ja, er zal wat "gebouwen" worden, een geen megapixels dit keer .
                            Binnen een kleine 14 dagen zou alles rond moeten zijn en zie je de info verschijnen.

                            En dan is er uiteraard ook nog de BD-moto-SD, maar daaraan wordt gewerkt ...

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              'k loop al een tijdje met het gedacht ergens in september een BD dag te organiseren in de Zoo van antwerpen
                              heb al contact opgenomen voor een zaal(tje) en eventuuel eet mogelijkheden
                              BD0235BE

                              http://www.pbase.com/macchap

                              We do what we can with what we have and where we are

                              Comment

                              Working...
                              X