Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D2X rubber grip laat los

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D2X rubber grip laat los

    Weet iemand waar ik deze het beste mee kan vast plakken?

    Bij voorbaat dank, mvg Jo
    Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

  • #2
    Re: Nikon D2X rubber grip laat los

    gewoon binnen doen! je krijgt een quasi nief toestel terug!
    je gaat hen niet herkennen
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D2X rubber grip laat los

      Oorspronkelijk geplaatst door JoH Bekijk bericht
      Weet iemand waar ik deze het beste mee kan vast plakken?

      Bij voorbaat dank, mvg Jo

      Op mijn oude D200 heb ik het vastgeplakt met Pattex , hield goed. Je moet wel voorzichtig en nauwkeurig werken .


      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D2X rubber grip laat los

        Hier kun je de spullen bestellen en plakken is een fluitje van één cent.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D2X rubber grip laat los

          Allemaal bedankt voor de reacties.
          Ik heb inmiddels nieuwe grips besteld bij het adres van hjanssen, waarvoor dank.

          Groeten, Jo
          Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D2X rubber grip laat los

            Wel goed alle lijmresten en eventueel vuil verwijderen en ontvetten voor je gaat plakken.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D2X rubber grip laat los

              Gewoon binnen doen bij Nikon/procirep als je een NPS member bent is zoiets gratis als ik mij niet vergis
              - Frederik Herregods Photography -
              Ckeck out the blog:: Toolbag:: Flash is the new sexy (Not so safe for work)

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D2X rubber grip laat los

                Wat zijn NPS members ?

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D2X rubber grip laat los

                  Nikon Proffesional Services!


                  enkel toegangelijk voor pro fotograaf met bepaald aantal pro body's en lenzen

                  leesvoer: klikkie
                  Last edited by david_ve; 28 juni 2011, 16:00.
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D2X rubber grip laat los

                    heb ooit eens D1 gehad en deze als particulier binnengedaan voor rubbertje dat weg was, indertijd ook helemaal gratis hersteld ... denk dat ze voor "prof-reeks" beetje soepeler zijn ( waren, was toen de beuckelaar ? )

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D2X rubber grip laat los

                      Vanochtend de bestelde rubbergrips ontvangen; alles goed gereinig, ontvet en geplakt.
                      Fluitje van 90 Euro
                      Bedankt voor de adviezen, mvgr Jo
                      Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D2X rubber grip laat los

                        Tja na mijn vorige grote reis (Borneo : luchtvochtigheid 95 % bij 35% a 40% celcius)is de rubber onderaan losgekomen van mijn D300. Ik heb hem gewoon binnengedaan bij Procirep en heb hiervoor 25 euro betaald en op 10 min was dit hersteld. Nu komt de rubber los op mijn 17-55 en na onze reis deze zomer naar La Réunion gaat ook deze binnen bij Procirep voor vervanging van deze rubbel. Ik moet wel zeggen dat mijn toestel reeds heel wat reizen heeft ondergaan in soms heel extreme omstandigheden(Vooral extreme temperaturen).En heu : voor die prijs klungel ik er zelf niet aan of dat nu makkelijk is of niet. Wel moet ik zeggen dat Procirep hier maar enkele minuten vandaan is.

                        Edit : ik kende dus ook http://www.nikonservice.nl zoals hierboven reeds beschreven niet !!!!!
                        Last edited by Dannyvg; 30 juni 2011, 21:45.

                        Comment

                        Working...
                        X