Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot op iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot op iPad

    Voortaan kan je Shoot ook op een iPad lezen.

    Zet de gratis app Tablisto op je iPad, bekijk een preview en koop het nieuwste nummer van Shoot. We kozen voor een hoge resolutie om de foto's mooi tot hun recht te laten komen. Dat maakt het bestand zwaarder maar we vonden het de moeite waard.
    Laat ons weten wat je ervan vindt.

    Alvast een antwoord op een paar verwachte vragen:
    - een Android-versie van Tablisto is in ontwikkeling
    - voorlopig verkopen we alleen losse nummers, geen abonnementen
    - de oude nummers komen binnenkort beschikbaar
    - BD-leden krijgen geen gratis nummers, sorry

  • #2
    Re: Shoot op iPad

    Wat kost een nummer? €4,99 voor de app, dat kan ik teurgvinden...

    Comment


    • #3
      Re: Shoot op iPad

      Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanviaene Bekijk bericht
      Wat kost een nummer? €4,99 voor de app, dat kan ik teurgvinden...
      De Tablisto app zelf is gratis; een nummer van Shoot kost €4,99.

      Comment


      • #4
        Re: Shoot op iPad

        Indien ik een nummer koop voor op mijn iPad moet ik dat blijven bewaren op mijn iPad of wordt dat nog "ergens" - zoals in iTunes - bewaard ? Kwestie dat ik van tijd tot tijd de iPad kan schonen en achteraf nog eens teruggrijpen naar een oud nummer dat ik ooit heb gekocht ?

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Shoot op iPad

          Ik heb het nagevraagd bij Tablisto, en dit is het antwoord:

          Bij Tablisto blijven alle licenties bewaard, waar een gebruiker recht op heeft. Dit houdt in dat wanneer bijvoorbeeld iemands iPad verloren gaat hij alleen maar Tablisto opnieuw hoeft te installeren en vervolgens met zijn gebruikersnaam en wachtwoord weer kan inloggen waarna ALLE boeken en tjdschriften weer op de deurmat belanden van Tablisto. Vanaf dat punt kan hij dan bepalen welke hij wel of niet wil downloaden.
          Ook wanneer je besluit om je boekenkast van Tablisto eens op te ruimen, dan worden de pdf's fysiek verwijderd, maar blijft je licentie in de lokale database van Tablisto bestaan. Je kunt dan altijd later besluiten om hem opnieuw op te halen.

          met vriendelijke groeten
          Erik

          Comment


          • #6
            Re: Shoot op iPad

            Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
            Ik heb het nagevraagd bij Tablisto, en dit is het antwoord:

            Bij Tablisto blijven alle licenties bewaard, waar een gebruiker recht op heeft. Dit houdt in dat wanneer bijvoorbeeld iemands iPad verloren gaat hij alleen maar Tablisto opnieuw hoeft te installeren en vervolgens met zijn gebruikersnaam en wachtwoord weer kan inloggen waarna ALLE boeken en tjdschriften weer op de deurmat belanden van Tablisto. Vanaf dat punt kan hij dan bepalen welke hij wel of niet wil downloaden.
            Ook wanneer je besluit om je boekenkast van Tablisto eens op te ruimen, dan worden de pdf's fysiek verwijderd, maar blijft je licentie in de lokale database van Tablisto bestaan. Je kunt dan altijd later besluiten om hem opnieuw op te halen.

            met vriendelijke groeten
            Erik


            Tnx.

            Tjerri

            Comment


            • #7
              Re: Shoot op iPad

              Krijgen BD leden geen jaar gratis shoot?
              Kan dat niet in ipad versie?
              Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
              website: http://www.hung.be
              facebook - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Shoot op iPad

                Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                Krijgen BD leden geen jaar gratis shoot?
                Kan dat niet in ipad versie?
                Dat lees je in de openingspost.

                Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
                ...
                - BD-leden krijgen geen gratis nummers, sorry
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot op iPad

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Dat lees je in de openingspost.
                  Dat heb ik inderdaad gelezen. Maar het is toch niet logisch.
                  Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                  website: http://www.hung.be
                  facebook - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot op iPad

                    Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                    Dat heb ik inderdaad gelezen. Maar het is toch niet logisch.
                    Het lijkt misschien niet logisch maar is het eigenlijk wel. We hebben op dit moment nog geen abonnementen in Tablisto en kunnen dus ook geen gratis abonnementen aanbieden. We zouden bij elk nieuw nummer bij alle BD-leden kunnen navragenof ze een iPad hebben en een iPad-exemplaar in plaats van een papieren exemplaar wensen, maar de administratie die dat met zich meebrengt kost natuurlijk ook geld.
                    Bovendien is het niet omdat iets digitaal is dat het niets kost om het te maken en te distribueren

                    Tablets zijn nog relatief nieuw en we houden in elk geval goed in de gaten hoe dit evolueert.
                    Erik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot op iPad

                      Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
                      Het lijkt misschien niet logisch maar is het eigenlijk wel. We hebben op dit moment nog geen abonnementen in Tablisto en kunnen dus ook geen gratis abonnementen aanbieden. We zouden bij elk nieuw nummer bij alle BD-leden kunnen navragenof ze een iPad hebben en een iPad-exemplaar in plaats van een papieren exemplaar wensen, maar de administratie die dat met zich meebrengt kost natuurlijk ook geld.
                      Bovendien is het niet omdat iets digitaal is dat het niets kost om het te maken en te distribueren

                      Tablets zijn nog relatief nieuw en we houden in elk geval goed in de gaten hoe dit evolueert.
                      Erik
                      Maar kost het ongeveer niet evenveel om een gratis (papieren) exemplaar te geven?
                      Ik ken er niks van, heb ook nooit een papieren versie gekregen. Was waarschijnlijk te laat met inschrijven. Maar ik sleur zelden tijdschriften of boeken mee.
                      Dus digitaal zou ideaal zijn.

                      Misschien een idee om 1ste exemplaar gewoon gratis aan te bieden aan iedereen die de app download. Gewoon om kennis te maken. Vermits tablets toch vrij nieuw zijn, zal de kost normaal gezien beperkt blijven.
                      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                      website: http://www.hung.be
                      facebook - Instagram

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot op iPad

                        Ik heb op dit moment een abonnement op de papieren versie van shoot. Kan je dit omzetten naar een digitaal abonnement voor de iPad ?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot op iPad

                          Oorspronkelijk geplaatst door guyvds Bekijk bericht
                          Ik heb op dit moment een abonnement op de papieren versie van shoot. Kan je dit omzetten naar een digitaal abonnement voor de iPad ?
                          Nee, met Tablisto kunnen we nog geen abonnementen aanbieden, alleen losse nummers. Zie ook enkele berichten hoger.

                          Erik

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot op iPad

                            Jammer, heb geen zin om 2maal te betalen voor hetzelfde magazine.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shoot op iPad

                              Wie abonnement op nieuwsblad heeft, krijgt gratis iPad versie...
                              Waarom Shoot niet?

                              Wil ook niet 2 keer betalen voor hetzelfde...
                              Website: http://www.vangoophotography.com
                              Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
                              Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

                              Comment

                              Working...
                              X