Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TZ10 vs TZ20

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TZ10 vs TZ20

    Ik ben op zoek naar een compactcamera waarmee ik popconcerten kan filmen, met een redelijk geluid. Ik heb momenteel een Sony DSC-900 en die ziet er prachtig uit, ook de films en foto's zijn OK, maar het geluid is zwaar bagger zeker bij harde concerten.

    Nu begrijp ik dat de filmfunctie van de TZ10 erg goed is, maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de filmfunctie van de TZ20? Die heeft een hogere resolutie dan de TZ10.
    Ik heb gelezen dat het scherm van de TZ20 zo spiegelt dat het zeer hinderlijk is. Klopt dat? En zijn er nog meer voor- of nadelen van de TZ20 ten opzichte van de TZ10.

    Alvast bedankt voor alle info
    Muk
    Last edited by Muk; 26 juni 2011, 23:08.

  • #2
    Re: TZ10 vs TZ20

    Ik heb de Panasonic TZ20 en die bevalt prima! Ook maakt hij perfecte filmpjes in full HD.
    Hierbij een filmpje gemaakt met de TZ20 zodat je het kan zien en aan het einde ook een mooi stukje zodat je het geluid goed kan horen;

    http://www.youtube.com/watch?v=_ErmT...e_gdata_player
    .
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

    Comment


    • #3
      Re: TZ10 vs TZ20

      Hoi Tom,

      Bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen een TZ20 besteld en ga hem dadelijk afhalen. Ik ben benieuwd!

      Groetjes, Muk

      Comment


      • #4
        Re: TZ10 vs TZ20

        Hoi Muk,

        Graag gedaan, ik hoop dat je er net zo blij mee bent als ik
        Groeten van Tom
        .
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

        Comment


        • #5
          Re: TZ10 vs TZ20

          Hoi Muk,

          En bevalt de TZ20?
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

          Comment

          Working...
          X