Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic DMC-TZ20

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic DMC-TZ20

    Ik ben in het bezit van een canon 400D met de nodige lenzen erbij,maar wil mij nu ook het toestel van Panasonic DMC-TZ20 aanschaffen.
    Zijn er mensen die zo een toestel bezitten? zo ja,wat zijn jullie bevindingen over dit toestel of zijn er andere gelijkwaardige toestellen op de markt?
    Ik hoor het graag.
    Mvg Marc 1959

  • #2
    Re: Panasonic DMC-TZ20

    Goed toestel bij goede lichtomstandigheden...voor binnen en bij minder licht niet het beste toestel te noemen...ruis treed vrij snel op!!!
    is het voor de zoveel maal zoom dat je dit toestel koopt???
    Anders mischien een LX5 overwegen....oké minder zoom maar wel mooie groothoek en mooie foto's zowel buiten als binnen.

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic DMC-TZ20

      Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
      Goed toestel bij goede lichtomstandigheden...voor binnen en bij minder licht niet het beste toestel te noemen...ruis treed vrij snel op!!!
      is het voor de zoveel maal zoom dat je dit toestel koopt???
      Anders mischien een LX5 overwegen....oké minder zoom maar wel mooie groothoek en mooie foto's zowel buiten als binnen.

      Grtz

      Templar
      akkoord met Templar , in goede lichtomstandigheden ( buiten en daglicht ) zeer goed toestel .
      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

      Comment

      Working...
      X