Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek een licht groothoek toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoek een licht groothoek toestel

    Zoek een licht toestel met een groothoek lens van rond de 20mm om naast mijn canon 20d te dragen. Mogelijke opties:
    - Sony nex met 16mm met groothoek extender maar is dit goed ?
    Of panorama shot maar is dit kwalitatief goed ?
    - de nex met een adapter en sigma 10-16mm die ik heb, maar manueel scherp stellen.
    - Panasonic/Olympus N45 toestel met Olympus 9-18mm, duurste oplossing!
    - of een compact die panorama kan doen maar is dit kwalitatief goed ?

    Kan iemand mij advies geven ?

  • #2
    Re: Zoek een licht groothoek toestel

    De panasonic GF1 of GF2

    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


    Met 20mm pancake op bv...

    grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Zoek een licht groothoek toestel

      Over de 16mm kan Rudy je meer vertellen, hij heeft die. De eerste exemplaren waren niet zo denderend, maar huidige schijnen een stuk beter te zijn . Heb zelf alleen een 18-55 OSS op mijn NEX...(bij gebrek aan andere ietwat draagbare E-mountlenzen ).
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

      Comment

      Working...
      X