Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact camera

    geachte forumleden,

    ik bezit een nikon coolpix S710, deze neem ik altijd mee als ik op reis ga voor de zaak.
    begrijp me niet verkeerd : om te werken.
    deze camera past in mijn broekzak en heb ik dus altijd bij mij als ik in mijn vrije tijd op pad ga. ( mijn D300 e.d laat ik dan ook thuis )
    wat ging er mis : ik reed in israel met een snelheid van 150 km/uur over de snelweg en zag een leuk plaatje om te schieten, op dat moment was ik de bijrijder, ik hield de camera buiten de auto en nam de foto.
    resultaat : een en al stof op de sensor !! waarschijnlijk is dit door de microfoon opening naar binnengeblazen.

    zie een van de vele foto's ,



    ik kan mijn camera als verloren beschouwen denk ik.

    ik heb inmiddels een nieuwe camera gekocht als reiscamera : de panasonic lumix dmc gf1. met 20mm lens.
    waarom ? omdat deze ook in raw kan fotograferen.
    mijn vraag echter : heb ik hiermee een goede camera gekocht ? of ( en nee ik hang deze niet meer uit het auto raampje )

    mvg, jacques
    Nikon en glaswerk

  • #2
    Re: Compact camera

    Ik vind het wel raar dat je eerst die camera koopt en dan vraagt of je een goede koop hebt gedaan Ik denk het wel heb daar al een paar testen van gelezen en die zagen er goed uit.

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Compact camera

      ik wilde meteen weer een andere camera. dat is de reden.
      Nikon en glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Compact camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Jacques1 Bekijk bericht
        ik wilde meteen weer een andere camera. dat is de reden.
        Ha ik ken dat






        grtz

        Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: Compact camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Jacques1 Bekijk bericht
          ik wilde meteen weer een andere camera. dat is de reden.
          Ik zou hem trachten te openen en te reinigen , je hebt toch niets te verliezen.

          Comment

          Working...
          X