Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom naar de hemel.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarom naar de hemel.....

    ......lijkt me plezieriger in ........






    .

    Edit mod Koen : verplaatst uit "mensen en straat" wegens geen mensen te bespeuren! Kan desnoods naar "stilleven en abstract"... Zie pm.
    Last edited by Koen; 24 juni 2011, 21:25.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Waarom naar de hemel.....

    Nu ja, mensen kunnen natuurlijk van mening verschillen, en dat lijkt me maar best ook,
    maar dit is toch wel degelijk straatfotografie (wat de straat zoal oplevert, wat opvalt of
    net niet, dat mensen aangaat; en dit hier is zeer des mensen. Uit het leven gegrepen).
    Sorry Koen, ik zou bij God en de Duivel niet weten wat zoiets in abstract moet doen. En
    het is nog goed en leuk gezien ook.

    Comment


    • #3
      Re: Waarom naar de hemel.....

      eens met Doudeke.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Waarom naar de hemel.....

        Bedankt voor kijken en reageren.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Waarom naar de hemel.....

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht


          Edit mod Koen : verplaatst uit "mensen en straat" wegens geen mensen te bespeuren! Kan desnoods naar "stilleven en abstract"... Zie pm.
          En een straat zie je ook niet. Maar in architectuur???
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment

          Working...
          X