Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

    Is er iemand die locaties weet waar ik deze kan vinden?
    Helikopters mogen eventueel ook.

    Zoals je bijvoorbeeld op deze site ziet:



    Scroll naar beneden totdat je deze album tegenkomt:
    April 2010 - Flight S.


    Alvast bedankt.
    Last edited by InspireYourSoul; 21 juni 2011, 13:12.

  • #2
    Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

    in België weet ik er niet zo dadelijk eentje, maar op de Davis Monthan AFB in Tucson, Arizona staan er enkele duizenden...
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

      Die's d max ja, maar je mag er niet "zomaar" in. Er rijdt militaire securety rond en zelfs als je buiten de hekken foto's gaat nemen kan je ze wel's tegen het lijf lopen en mag je je bedoelingen duidelijk maken
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

        Ga eens kijken op Airliners.net en geef Belgium in bij 'country' en 'preserved non-flying' bij 'categories'. Je krijgt dan ook diegenen die op een militaire basis staan, maar evengoed diegenen die ergens staan te verkommeren ver van enige luchtbasis. Vergt wat zoekwerk, maar 't zijn nog leuke foto's ook.

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

          Oorspronkelijk geplaatst door Horatio Bekijk bericht
          Ga eens kijken op Airliners.net en geef Belgium in bij 'country' en 'preserved non-flying' bij 'categories'. Je krijgt dan ook diegenen die op een militaire basis staan, maar evengoed diegenen die ergens staan te verkommeren ver van enige luchtbasis. Vergt wat zoekwerk, maar 't zijn nog leuke foto's ook.
          discotheek in zomergem, rond punt in Peer, langs de E313 (of was't nu 314),... maar da's meer voor vliegtuigspotters.... TS zoekt urbex...
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

            Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
            discotheek in zomergem,
            inderdaad, bij de Kokorico langs de grote baan in zomergem
            "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

              Heb zelf in Beauvechain / Bevekom "gelegen"... ook 2 weken opleiding gehad in St. Truiden / Brustem. In die gemeentes staat hier en daar ook wel iets, maar 't meeste staat toch in hangars of op legerdomein hoor.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                Aw, ik heb deze namiddag er nog juist één van mijn kmz-lijst gegooid (omgeving Antwerpen).

                Vrij bekend zijn ook de russische helicopters uit het Brugse. Opgepast : de eigenaar belt de politie als je op het terrein binnendringt. Als je het beleefd vraagt is dit geen probleem hebben ze me verteld. De eigenaar woont ernaast.
                Het is vlakbij de deur maar ik ben er nog niet geweest, interesseert me persoonlijk niet zo en ik ken er ook niks van.

                Als het iets verder mag zijn, in Zweden weet ik wel een aantal oude Saab Viggens en Drakens staan en een paar dagen geleden heb ik (eindelijk ) de lokatie gevonden van een Dakota die middenin een pikzwart lavaveld ligt. Het vliegtuig is letterlijk gezandstraald.

                Op een bepaald Urbexforum is er een draad geweest die speciaal gewijd was aan verlaten vliegtuigen. Er zat een foto bij van ik denk een Oosteuropees land (denk Albanië) waar er een MASSA vliegtuigen staan. Mooi te zien op GE.

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                  Dank u wel iedereen voor jullie hulp & tips!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                    Op het vliegveld in oeverboelare geraardsbergen staat een DC4, als monument

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                      Weet er iemand of er verlaten vliegtuigen, die je dus mag fotograferen zonder toestemming te moeten vragen, te vinden zijn in Kleine-Brogel?


                      Oorspronkelijk geplaatst door capri power Bekijk bericht
                      Op het vliegveld in oeverboelare geraardsbergen staat een DC4, als monument
                      Thanks.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                        Mijn neef werk op de militaire luchtmachtbasis van Bierset. Hijzelf zit op de Agusta. Ik kan eens informeren.
                        Bigger aint always better........ Unless you're me!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                          Oorspronkelijk geplaatst door InspireYourSoul Bekijk bericht
                          Is er iemand die locaties weet waar ik deze kan vinden?
                          Helikopters mogen eventueel ook.

                          Zoals je bijvoorbeeld op deze site ziet:



                          Scroll naar beneden totdat je deze album tegenkomt:
                          April 2010 - Flight S.


                          Alvast bedankt.
                          Hier moet je vooral naartoe gaan echt waar!
                          Als ze je betrappen mag je het gaan uitleggen bij de politie,maar 1 schijten ze je wel uit voor het rot van de straat die mannen als ze u betrappen en kspreek uit ervaring :'(.

                          Dus vooral DOEN!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                            in het legermuseum op het Jubelpark te Brussel staan/hangen verschillende oude vliegtuigen
                            om deze losstaand te fotograferen zal niet makkelijk zijn
                            maar detail opnames , zowel interieur als exterieur zijn perfect mogelijk

                            mvg

                            Rudy

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

                              50° 35' 40.85" N 3° 49' 46.81" E. Daar staat een avion de chasse op een hoge sokkel boven een kruispunt.

                              Comment

                              Working...
                              X