Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij EOS 550d - gebruiksduur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij EOS 550d - gebruiksduur

    Beste forumleden,

    ik ga een 550d aankopen maar de vraag was of het een must is om een 2de batterij aan te kopen. Wat is de gebruiksduur van een batterij in een EOS 550d? kan je hier een hele dag mee rondtrekken in een stad en foto's nemen zonder dat je batterij leeg is?

    Bedankt

  • #2
    Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

    Op uw eerste vraag nee het is geen must om een tweede batterij bij te kopen ook een Canon kun je kopen zonder tweede batterij het hangt er maar vanaf hoeveel foto's jij wenst te maken op die ene dag... 100 geen probleem een paar 100 ook geen probleem een paar 1000 en je zult moeten investeren in bijkomende baterijen...

    Comment


    • #3
      Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

      voor 10 euro inclusief verzending heb je een extra batterije..........daarvoor hoef je het niet te laten toch? met 2 batterijen kom je een hele eind en hoef je je ook geen zorgen te maken als je een dagje weg bent.

      Comment


      • #4
        Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

        Eén van de zaken waar je als fotograaf rekening mee houdt is om "backup" te hebben indien iets fout loopt. Ik zou zeggen: een tweede batterij is geen must, maar gewoon evident. Voor de prijs van zo'n batterij moet je het zeker niet laten.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

          Ik heb altijd een tweede batterij bij ze moet maar eens plat zijn op een moment dat je juist een leuke foto wil nemen .

          Comment


          • #6
            Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

            HTML-code:
            voor 10 euro inclusief verzending heb je een extra batterije..........
            De oroginele en aftermarket batterijen kosten allen rond de 25-30euro, waar kan ik ze vinden voor 10 euro ? Binnenkort vertrekken we op reis en ging me net een 2e exemplaar aanschaffen.

            Comment


            • #7
              Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

              Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
              Ik heb altijd een tweede batterij bij ze moet maar eens plat zijn op een moment dat je juist een leuke foto wil nemen .
              Dan ms je die leuke foto toch, want zo snel gewisseld....
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Batterij EOS 550d - gebruiksduur

                Oorspronkelijk geplaatst door vince! Bekijk bericht
                HTML-code:
                voor 10 euro inclusief verzending heb je een extra batterije..........
                De oroginele en aftermarket batterijen kosten allen rond de 25-30euro, waar kan ik ze vinden voor 10 euro ? Binnenkort vertrekken we op reis en ging me net een 2e exemplaar aanschaffen.
                Kijk ff op marktplaats.nl , er is een vrouw die in allerlei acuu's etc handelt. Ik heb er 2 gekocht voor 19 euro inclusief verzending in nederland ( zij woont in leeuwarden)
                Op ebay zijn ze pas belachelijk goedkoop....maar verzendtijd/ kosten zijn weer anders

                Comment

                Working...
                X