Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beinn Alligin and the horns of Alligin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beinn Alligin and the horns of Alligin

    Nog eentje uit Schotland. Mijn eerste Schotse munro. Drie uur afzien om op de top te geraken, maar de view die je dan krijgt maakt het allemaal meteen goed.



    Ik heb nog een andere versie, waar het licht dan wel iets beter zat (op de flank van Beinn Alligin), maar de compositie van de eerste vind ik zelf beter.
    Last edited by * Fuse *; 20 juni 2011, 19:54.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

    Heel mooi licht bij dit prachtig landschap en bij deze idd een sterkere compo
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

      Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
      Heel mooi licht bij dit prachtig landschap en bij deze idd een sterkere compo
      helemaal mijn idee ook.

      Comment


      • #4
        Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

        Uitermate attractief prentje... iets om weg bij te dromen, zelfs snurken is niet verboden.
        Mooi.

        Comment


        • #5
          Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

          beetje te weinig lucht wat ten koste gaat van de grootsheid.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

            Prachtig landschap.Kleur,licht en scherpte zeer goed al kan ik Bouk wel volgen....
            Bart als je er andere hebt die volgens mij zeker gaan volgen deze week,post ze dan aub want ik ben wel echt benieuwd...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

              Het is altijd verleidelijk bij dergelijk elandschappen om inderdaad "breed" te gaan, maar meestal is dat toch de minder goede oplossing. Ik heb hier bewust gekozen om niet teveel lucht in de foto te betrekken. Met meer lucht zou ik teveel van de voorgrond verliezen die er net voor zorgen dat je diepte krijgt en het niet lijkt alsof de foto uit een vlieger of zo is genomen. En 19mm op een 5D is al behoorlijk breed.
              Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

              Comment


              • #8
                Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

                Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
                Het is altijd verleidelijk bij dergelijk elandschappen om inderdaad "breed" te gaan, maar meestal is dat toch de minder goede oplossing. Ik heb hier bewust gekozen om niet teveel lucht in de foto te betrekken. Met meer lucht zou ik teveel van de voorgrond verliezen die er net voor zorgen dat je diepte krijgt en het niet lijkt alsof de foto uit een vlieger of zo is genomen. En 19mm op een 5D is al behoorlijk breed.
                Bart,

                Ik respecteer zeker je keuze en ga niet in discussie.
                Het blijft uiteraard je eigen kindje.
                De ene foto is de andere niet en het hangt meestal van zoveel zaken af hoe je beeld aanspreekt....
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

                  Ik respecteer zeker je keuze en ga niet in discussie
                  Ik wil ook niet discussieren, ik verduidelijk gewoon even mijn "visie" van dat moment.
                  Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

                    Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
                    .... Ik heb hier bewust gekozen om niet teveel lucht in de foto te betrekken. Met meer lucht zou ik teveel van de voorgrond verliezen die er net voor zorgen dat je diepte krijgt.....
                    OK... maar das hier niet het geval vind ik.
                    omdat de kleuren van de voor en de achtegrond, hier in elkaar overgaan.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

                      Je zegt niet alles

                      en het niet lijkt alsof de foto uit een vlieger of zo is genomen
                      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

                        Ik vind dit wel mooi...de mooi belichte bergtoppen...de schaduwpartijen en de prachtige wolkenlucht.
                        De voorgrond had ik hier wat gecropt...is geen meerwaarde maar dan kloppen de verhoudingen niet meer
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beinn Alligin and the horns of Alligin

                          Machtig landschap, met mooi licht
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment

                          Working...
                          X