Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

    wat mag de prijs zijn voor een canon 5D markII van 20 dagen oud en dus in volle garantie?

    geinteresseerden mogen altijd al via pm laten weten wat ze ervoor over hebben (body en/of lens. Is toch goedkoper dan nieuw in de winkel te moeten kopen terwijl je eigenlijk wel een nieuw toestel koopt).
    Last edited by spice; 21 juni 2011, 07:20.

  • #2
    Re: prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

    [mod] verplaatst van camera naar Algemeen.
    5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

    Comment


    • #3
      Re: prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

      goh ja... hij kost nieuw 1950€.

      Maar ja, 20 dagen oud, dan kun je zeggen doe er bv. 100€ af. Desondanks zal ik (moest ik een toestel willen) toch nog 100€ meer geven en écht zeker zijn.

      Ik wil je vriend niet beschuldigen, en dit kan perfect 100% ok zijn, maar voor hetzelfde geld is dat toestel bv. gevallen.
      Dus ik vrees dat je zal moeten rekenen tussen 1600-1800.
      Kan natuurlijk ook zijn dat er iemand 1950 wil geven e... maar ik vrees ervoor
      5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

      Comment


      • #4
        Re: prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

        mocht ik interesse hebben. ik zou max 1500 geven.
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

          de prijzen van gebruikte 2dehandse gaan al 1550 dus denk dat het wel iets meer mag zijn voor een 20 dagen oude camera. nieuwprijs bij konijnenberg 2100 euro. Het schommelt dus rond de 2000 euro gemiddeld

          Comment


          • #6
            Re: prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

            2de hands blijft 2de hands of het nu 20 dagen is of 2 maanden.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: prijsbepaling 'nieuwe' 5D markII

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              2de hands blijft 2de hands of het nu 20 dagen is of 2 maanden.
              Spijtige zaak voor de vriend van de TS maar helaas is het zo..

              Ik zou net zoals bovenstaande liever 100 euro meer geven voor een 100% nieuwe anders. (BTW speelt ook nog parten als je niet particulier koopt )
              Andy Lemaire

              andylemaire.be

              Comment

              Working...
              X