Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon P7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon P7000

    Wat zijn de ervaringen van de mensen hier die het toestel gebruiken ? Fotokwaliteit ?
    Last edited by Wimpy; 19 juni 2011, 10:58.

  • #2
    Re: Nikon P7000

    Ik heb op het punt gestaan deze aan te schaffen. Heb het niet gedaan omwille van de toch redelijk omvangrijke grote van het toestel....iemand in de club bij ons heeft deze wel en naar mijn mening degelijke mooie scherpe plaatjes zeer mooi lcd-scherm eigenlijk te vergelijken met een D90 scherm zelfde resolutie. Zeer veel handmatige instellingen een mooie groothoek en 7 maal optische zoom is toch ook mooi meegenomen...zeer degelijke camera....nadelen zijn dat hij heel traag Raw-bestanden verwerkt...en hij is ook trager dan een bv G12 van canon....de beeldkwaliteit is bij weinig licht goed tot heel goed zelfs en de kleurweergave is typisch nikon(geeft kleuren standaard iets warmer door)

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon P7000 ervaringen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Wat zijn de ervaringen van de mensen hier die het toestel gebruiken ? Fotokwaliteit ?
      ik heb hem...
      is een goed toestel! gebruik hem in raw (na update van de camera software is dit een stuk sneller geworden) Ik vind hem interessanter als de Canon G12 omdat hij dubbel zo ver inzoomt en autofocust tijdens het filmen. Goede beeldkwaliteit...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Nikon P7000 ervaringen ?

        Hier is een fijne review van dit toestel

        misschien helpt het
        - Frederik Herregods Photography -
        Ckeck out the blog:: Toolbag:: Flash is the new sexy (Not so safe for work)

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Templar
          Ik heb op het punt gestaan deze aan te schaffen. Heb het niet gedaan omwille van de toch redelijk omvangrijke grote van het toestel....

          Grtz

          Templar
          Omvangrijke grootte??????? Een D7000??? Waarschijnlijk nog nooit een D3(s) in je pollen gehad ...
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Nikon P7000

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Omvangrijke grootte??????? Een D7000??? Waarschijnlijk nog nooit een D3(s) in je pollen gehad ...
            Het gaat hier wel over de P7000 ......

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Grupello
              Het gaat hier wel over de P7000 ......
              Oops, mislezen dan .... Maar.... Ik heb de P7000 zelf in bezit......ik vind dat zeker geen groot toestel, 't is natuurlijk geen compactje maar geen enkel probleem om dit toestel in je jaszak te steken hoor, 't is absoluut geen superzoom camera! Fotokwaliteit is prima, toestel wordt ook hoger ingeschat dab de Canon G12. Enig minpuntje is dat het schermpje achteraan niet kantelbaar is.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Nikon P7000 ervaringen ?

                Deze is genomen met een P7000

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor de reacties tot nu toe, ziet er allemaal vrij goed uit ...

                  Comment

                  Working...
                  X