Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix TZ 18

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic Lumix TZ 18

    Hallo iedereen, naast mijn Dslr zou ik graag een compact camera aanschaffen. Deze moet bedoeld zijn vooral voor concerten/festivals en voor op reis.
    Nu was mijn oog gevallen op de lumix tz 18, ook heb ik de lx3 en 5 gezien en weet dat deze laatste een beter lichtsterkte hebben, maar deze dan toch weer een zeer beperkt zoombereik hebben
    Heeft er iemand ervaring met de lumix tz 18 eventueel ook bij minder goede lichtomstandigheden?

    Alvast bedankt.

    Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

  • #2
    Re: Panasonic Lumix TZ 18

    Sorry maar als ik u was zou ik de TZ18 niet kopen,ten eerste heeft hij goede kwaliteiten bij zeer mooi weer mooi groothoekje en wat bereik dus uitstekend voor op velrlof overdag foto's te trekken,maar bij mindere lichtomstandigheden vind ik deze een ramp.
    Enorm veel ruis zelf al van 200iso is de ruis te zien. Ik zou eerder opteren voor een LX3 of LX5 en in de andere merken een canon S95 of grotere broer G12,van Nikon heb ik ook al moois gezien van de P300 namelijk....oké je hebt minder zoom bereik maar veeeeel betere beeldkwaliteit geloof me.

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic Lumix TZ 18

      LX5 gaat van zeer breed voor een compact toestel, 24mm tot een mooie 90 mm. Misschien
      voor op concerten wat weinig, maar voor de rest niks dan goed van dat kleine monstertje.

      Comment

      Working...
      X