Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakantie lens

    Met de vakantie voor de deur en 2kids die ik wil fotograferen vraag ik me af of ik met de 18-105 lens ver ga komen...
    Ik zag namelijk de tamron 18-270MM F3.5-6.3 AF VC PZD DI II MACRO of is dat er net over?? ;-) iemand ervaring met deze tamron?? Er is nu een cashback van 55 euro... Zou 500 euro kosten...

  • #2
    Re: Vakantie lens

    Koop gewoon een Nikkor objectief 55-200mm 4-5.6 met VR (180EUR) of een 70-300 gezien je toch al tot 105 gecovered zit. Zal je minder kosten dan die Tamron die toch wel traag is met 6.3 op bepaalde brandpuntafstanden. Neem daarbij nog eens een 35mm AF-S 1.8 DX lensje en je bent klaar! Twee fantastische en kwaliteitsvolle lenzen voor veel minder dan die Tamron lens die door zijn enorme bereik moet inboeten aan optische kwaliteit én snelheid!

    Comment


    • #3
      Dat 35mm lensje ga ik maandag halen..die had ik al voorzien. Dan zal het de 70-300 worden denk ik. Dan heb ik voorlopig alles om op verlof te vertrekken! ;-) bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: Vakantie lens

        Enjoy the vacation! Waarheen gaat het? Grts

        Comment


        • #5
          La douce provence! :-)

          Comment


          • #6
            Re: Vakantie lens

            Oorspronkelijk geplaatst door Treez* Bekijk bericht
            Met de vakantie voor de deur en 2kids die ik wil fotograferen vraag ik me af of ik met de 18-105 lens ver ga komen...
            ja hoor, zeker met je 35mm erbij.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Vakantie lens

              Zie niet goed in waarom je nog meer zou nodig hebben. De beste zoom is nog steeds de
              onderkant van je schoen: de zoollens. Goed, goedkoop en met een stevige saus erop kun
              je er nog op overleven ook. Zelfs in de Provence.

              Comment

              Working...
              X