Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon in Spanje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon in Spanje

    Hey allemaal

    Als ik een Canon dslr koop in spanje, waarop moet ik dan letten om te voorkomen dat het namaak is?

    En kan het zijn dat de Canon 550d in Spanje tussen 200-350 euro kost met 18-55 lens?


    Groeten

  • #2
    Re: Canon in Spanje

    Geloof het maar niet hoor. Prijzen van Canon en Nikon zijn rond heel de wereld ongeveer dezelfde prijs. In sommige landen kan het wel iets minder zijn. Maar echt niet zoveel als jij hier nu zegt. Ben in maart in Thailand geweest, en daar waren de prijzen van dslr's vergelijkbaar met hier.

    Cheers

    Comment


    • #3
      Re: Canon in Spanje

      Welk verschil zou er dan kunnen zijn?

      Enerzijds wil ik het risico wel nemen, anderzijds is 200euro veel voor iets dan na een maand kapot is...

      Zijn er kenmerken waaraan een normaal persoon het kan zien dat het een namaak toestel is? Bijvoorbeeld garantiebewijs van Canon zelf?

      Gr

      Comment


      • #4
        Re: Canon in Spanje

        wakker worden !

        er bestaan geen wonderen !
        voor alles moet een juiste prijs betaald worden.

        bovendien ben je strafbaar als je namaak koopt ( en had moeten/kunnen weten dat het namaak is omdat .... )

        niet doen dus

        Comment


        • #5
          Re: Canon in Spanje

          Dat is het nu net :-)

          Hoe weet ik dat het namaak is? Daarom vraag ik hier meer uitleg :-)

          In Nederland kan je hem kopen voor 450euro dus taxvrij lijkt het mij nog wel kunnen...

          Comment


          • #6
            Re: Canon in Spanje

            Oorspronkelijk geplaatst door Brecht.A Bekijk bericht
            Dat is het nu net :-)

            Hoe weet ik dat het namaak is? Daarom vraag ik hier meer uitleg :-)

            In Nederland kan je hem kopen voor 450euro dus taxvrij lijkt het mij nog wel kunnen...

            blijkbaar begrijp je het niet goed of wil je het niet begrijpen ...

            als de prijs zo laag is dat dit buiten de normale schommelingen ligt , dan is er iets mis ( gestolen , namaak , etc etc )

            bovendien kan je binnen de EU als gewone Belg niet taksvrij kopen ( tenzij je diplomaat bent )

            Comment


            • #7
              Re: Canon in Spanje

              Als het namaak is, wat kan er dan misgaan met het toestel?
              En, zonder enige andere reacties dat ik het niet wil begrijpen , waaraan kan je zien dat het namaak is ongeacht de prijs?

              Comment


              • #8
                Re: Canon in Spanje

                Oorspronkelijk geplaatst door Brecht.A Bekijk bericht
                Als het namaak is, wat kan er dan misgaan met het toestel?
                En, zonder enige andere reacties dat ik het niet wil begrijpen , waaraan kan je zien dat het namaak is ongeacht de prijs?
                Koop hem dan gewoon in Spanje, je zult zelf dan vlug genoeg merken of er iets mis is.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Canon in Spanje

                  Leuke reacties hier...
                  Ik vraag kenmerken om de echtheid te weten te komen en jullie komen met zo'n kinderachtige reacties.

                  Professioneel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon in Spanje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brecht.A Bekijk bericht
                    Leuke reacties hier...
                    Ik vraag kenmerken om de echtheid te weten te komen en jullie komen met zo'n kinderachtige reacties.

                    Professioneel
                    Een andere mogelijkheid is dat het hier gaat om een gebruikte camera...dan kan de prijs inderdaad een stuk lager zijn dan de gemiddelde nieuwprijs. Soms wordt er niet altijd goed kenbaar gemaakt dat het gaat om een tweedehands model, waarbij er wel een strakke prijs neergezet wordt.
                    Ik heb dat zelf vorige week nog in Singapore meegemaakt. Ik was op zoek naar een Nikon objectief en dat werd ergens voor een wel heel mooie prijs aangeboden, terwijl het bij een aantal andere winkels in hetzelfde winkelcentrum voor een Europese prijs werd aangeboden. Nadat de verkoper vroeg of er ook een garantie certificaat bij moest komen, bleek na doorvragen dat het om een tweedehands model ging dat nog niet eens door de winkelier gecontroleerd was Heb hierna het objectief maar een paar deuren verderop gekocht, deze winkelier leverde wel een gloednieuw exemplaar met wereldwijde garantie.
                    Goed navragen loont de moeite, en ook hier geldt: "als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak ook zo.."
                    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon in Spanje

                      Je koopt een camera in spanje , voor een goede prijs ....denk je .......

                      Wat ze er alleen niet bijvertellen is , dat het puur en alleen voor de camera is.

                      Je wilt een oplader , accu , boekje , etc etc erbij ?? Prima , maar dan komt er nog wel het een en ander bij qua prijs ........

                      Uiteindelijk zul je duurder uit zijn .
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon in Spanje

                        Kort en goed : Canomatic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon in Spanje

                          Oorspronkelijk geplaatst door Brecht.A Bekijk bericht
                          Hey allemaal

                          Als ik een Canon dslr koop in spanje, waarop moet ik dan letten om te voorkomen dat het namaak is?
                          serie nummer.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon in Spanje

                            Oorspronkelijk geplaatst door Brecht.A Bekijk bericht
                            Als het namaak is, wat kan er dan misgaan met het toestel?
                            En, zonder enige andere reacties dat ik het niet wil begrijpen , waaraan kan je zien dat het namaak is ongeacht de prijs?
                            Als je er een filmrolletje bij krijgt...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon in Spanje

                              Oorspronkelijk geplaatst door zerocool22 Bekijk bericht
                              Geloof het maar niet hoor. Prijzen van Canon en Nikon zijn rond heel de wereld ongeveer dezelfde prijs. In sommige landen kan het wel iets minder zijn. Maar echt niet zoveel als jij hier nu zegt. Ben in maart in Thailand geweest, en daar waren de prijzen van dslr's vergelijkbaar met hier.

                              Cheers
                              Inderdaad, alhoewel, thaise elite zorgt meestal ervoor dat luxe artikelen duurder zijn dan in europa lol
                              goedkoopste is altijd amerika ( meestal wat daar in $ kost kost het hier in euro's!!). Hongkong was ooit goedkoper maar ...( geen BTW op electronica).
                              Last edited by aras; 18 juni 2011, 22:50.

                              Comment

                              Working...
                              X