Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen in september voor natuurfotografie & interessante plaatsen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarheen in september voor natuurfotografie & interessante plaatsen?

    ik ga met mijn vriendin in september op reis. Nu vraag ik mij af: welke plaatsen zouden jullie aanraden om naartoe te gaan. Meer over onze interesses en dergelijk:

    - beperkt budget, dus waarschijnlijk een autovakantie, liefst niet verder dan 800km (Antwerpen startlocatie) rijden (vliegvakanties waar eventueel goedkoop naartoe gegaan kan worden zijn misschien ook optie)
    - zeker mooi natuur om te fotograferen, dit kan zowel kust als bergen als .. zijn.
    - er mogen interessante steden/historische dorpjes/.. in de buurt (of onderweg voor een tussenstop van een dag ofzo) aanwezig zijn.

    dus kortom: een mooie locatie om al bij al goedkoop naartoe te gaan waar de ogen de kost krijgen en dus ook voldoende kansen voor de fototoestellen
    Last edited by spice; 15 juni 2011, 18:56.

  • #2
    Re: waarheen?

    Langs de Franse kust, je kan gaan zover je wil 300, 400, 500, 600 km........ je komt er wel overal bezienswaardigheden tegen.

    Nederland, de waddeneilanden, heel mooi.

    Luxemburg.

    Stap in de auto en rijden maar, je zal wel zien waar je terecht komt. Overal is er wel wat te fotograferen. 't Is maar hoe je 't bekijkt.

    Succes,
    D.

    Comment


    • #3
      Re: waarheen?

      Normandië en Bretagne heeft heel wat te bieden op fotografisch vlak.

      Comment


      • #4
        Re: waarheen?

        Wij gaan in Juli naar Slovenië. Iets verder dan 800km maar perfect te doen met de wagen. We gaan een weekje naar de Julische Alpen en een weekje naar de kust. Beide zouden heel fotogeniek moeten zijn. Waarschijnlijk is september nog beter dan juli om foto's te nemen.

        Comment


        • #5
          Re: waarheen?

          De Dolomieten. Ongeveer 1000 km van Antwerpen.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: waarheen?

            De streek rond Bordeaux.
            De kastelen aan de Loire

            Comment


            • #7
              Re: Waarheen in september voor natuurfotografie & interessante plaatsen?

              het zwarte woud 600 km tot in hart ervan, de moeselvallei, 350 km
              de Rurhsee 220 km.
              Vogezen 450 km
              Groetjes Rudy
              Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

              Comment


              • #8
                Re: waarheen?

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Normandië en Bretagne heeft heel wat te bieden op fotografisch vlak.
                Normadie heeft zeker veel te bieden prachtige kusten en ook de kerkhoven uit WOII zijn zeker de moeite waard als je dat interesseert natuurlijk, wat ik heel boeiend vond was het verschil tussen een Duits en Amerikaans kerkhof.
                Groeten Benny
                D7000 en en enkele lenzen.
                Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

                Comment

                Working...
                X