Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Noorwegen

    Aangezien ik binnen 3 weken voor een 17 dagen naar Noorwegen vertrek om rond te trekken heb ik enkele vragen. Heb zelf al iets opgezocht via de zoekfunctie en kwam tot de conclusie dat een breedhoek zeker een must is. Nu bezit ik zelf de 18-55mm kitlens van canon en de 18-135mm. Wel werkt de autofocus van mijn kitlens niet meer.. Dus welke zou ik het best meenemen? Dan vroeg ik mij af of er in de Noorse hutten van DNT stroom voorzien is, zodat eventueel batterijen opgeladen kunnen worden? Het gebied waar ik naar toe ga is eerst Hardangervidda en daarna nog enkele dagen naar Nordmarka.

    groeten Stef

  • #2
    Re: Noorwegen

    Er zijn hutten in de Hardangervidda die stroom hebben maar ik weet niet van buiten welke. De lijst zit ergens in een van mijn informatiebakken.... Ben je lid van de DNT ?

    Comment


    • #3
      Re: Noorwegen

      Jup, ben lid van DNT.

      Comment


      • #4
        Re: Noorwegen

        de selfservice hutten zijn super, maar daar zou ik niet op stroom rekenen. in privé hutten mss, maar hangt ook af hoever ze van de rest zijn afgezonderd. als je een stop zou doen in liseth kan je wel rustig opladen. ik raad het wel niet aan, na dagen in de natuur en rust, is liseth gewoon een dorpje, met wegen, hotels en toeristen. ik vond het contrast verschrikkelijk.

        anders kan je eens aan de dnt vragen of ze weet hebben welke hutten stroom hebben?

        Comment

        Working...
        X