Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuze tussen 3 lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • keuze tussen 3 lenzen

    Nikkor AF-S 55-200mm f/4-5.6 G DX ED VR

    Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro Nik

    Nikkor AF-S 55-300mm 4.5-5.6 G DX-ED VR

    Als je moet kiezen tussen de 2 lenzen welke geniet jullie voorkeur?
    het is voor wat meer zoombereik te hebben voor de reizen naar Milaan en Griekenland en om verschillende dieren dichterbij te halen.
    zou dat veel verschil maken tussen die 200 mm en 300 mm.
    gelieve jullie voorkeur te geven aub.

    alvast bedankt.
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: keuze tussen 3 lenzen

    Als ik u was zou ik wat verder sparen en de Nikon 70-300VR aanschaffen dit is echt een goede lens vind ik....zeer mooie plaatjes en goede VR,mischien iets softer vanaf 230mm maar nog steeds aanvaardbaar......

    grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: keuze tussen 3 lenzen

      Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
      Als ik u was zou ik wat verder sparen en de Nikon 70-300VR aanschaffen dit is echt een goede lens vind ik....zeer mooie plaatjes en goede VR,mischien iets softer vanaf 230mm maar nog steeds aanvaardbaar......

      grtz

      Templar
      volledig me eens
      Nikon D610 +AF-S 50 f/1.4 + AF-S 105 f/2.8 Micro + AF-S 70-300 VR + Flits materiaal

      Comment


      • #4
        Re: keuze tussen 3 lenzen

        Ik heb deze week ook een nieuwe lens gekocht, was aan het twijfelen tussen de Nikkor 55-200 en de Sigma 70-300. Het is uiteindelijk de 55-200mm geworden. Maar ik ben een leek, dus mij als referentie nemen is misschien niet zo'n goed idee...

        Comment


        • #5
          Re: keuze tussen 3 lenzen

          Je kan nu wel opnieuw hetzelfde berichtje neerzetten maar dat gaat niet helpen hoor.
          De Nikon 70-300 VR is een heel behoorlijke/goede lens voor niet al te veel.
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment

          Working...
          X