Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke van de 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke van de 3

    de sigma 70 200 2.8
    de tamron 70 200 2.8
    de sony 70 2002.8
    het zou voor sport en spel zijn
    sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

  • #2
    Re: welke van de 3

    De Sony ken ik niet.

    De Sigma ken ik wel, hier mijn ervarigen.
    Sigma 70-200/2.8 APO EX DG OS is relatively lightly built and equipped with effective image stabilization. Both the vignetting and the distortion are kept



    Met de Tamron heb ik wel eens in mijn studio gewerkt. De AF lei het af omdat er te weinig licht was. Dit heb ik ook in test op DP review gelezen.
    Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

    Comment


    • #3
      Re: welke van de 3

      Sony 70-200G.
      Tenzij je tevreden bent met mindere AF-prestaties en lagere bouwkwaliteit, dan kan je de Tamron overwegen.
      Of tenzij je tevreden bent met lagere beeld- en bouwkwaliteit, dan kan je de Sigma nemen.

      In hoeverre de verschillen voor jou belangrijk zijn, kan je het beste zelf proberen.
      Ik heb twee keer de Sigma geprobeerd (omdat de mindere AF van een Tamron voor mij toch al niet kan), en ben uiteindelijk toch twee keer terug naar Sony gegaan.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment

      Working...
      X