Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha A35

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Alpha A35

    Hallo allemaal,
    ik heb me ingeschreven voor een cursus digitale fotografie vanaf september '11. In functie daarvan zou ik me de " Sony Alpha A35 " willen aanschaffen, die in augustus op de markt komt, en tevens mijn eerste SLT camera zou betekenen. Mijn vraag is nu : is er onder jullie iemand die reeds met de A33 of A55 werkt en die het zou zien zitten om mij eens een half uurtje - tegen vergoeding! - uitleg te willen geven betreffende dit toestel, want ik zit met een aantal elementaire vragen die ik eerst eens in praktijk zou willen beantwoord zien op het toestel zelf, vooraleer ik dit toestel koop. Bij voorkeur ben je afkomstig uit W-VL, of een deel van O-VL. Ik woon in Tielt en ben bereid om tot bij u te komen en je daarvoor te vergoeden. Je zou me er een grote dienst mee bewijzen. Dank bij voorbaat!

    Groeten,

    Nick

  • #2
    Re: Sony Alpha A35

    hallo ,

    ik heb ook dezelfde cursus gevolgd en ik werk met de a 33 .
    ik woon in menen!

    stuur mij anders pm!

    groeten

    Comment


    • #3
      Re: Sony Alpha A35

      In functie daarvan zou ik me de " Sony Alpha A35 " willen aanschaffen, die in augustus op de markt komt
      Is al beschikbaar naar mijn weten, voorbeeld klik

      De A77 en A65 komen in augustus op de markt.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Sony Alpha A35

        Ze worden wel aangekondigd, maar ze zijn pas dit najaar beschikbaar, volgens SAR :

        "The A77 and the A65 will be available in Europe and US around the 17th-20th of October."

        (En er zou nog een week verschil kunnen zijn - dus het kan zowel 10 als 27 oktober worden.)
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #5
          Re: Sony Alpha A35

          Oorspronkelijk geplaatst door Nicky 2 Bekijk bericht
          Hallo allemaal,
          ik heb me ingeschreven voor een cursus digitale fotografie vanaf september '11. In functie daarvan zou ik me de " Sony Alpha A35 " willen aanschaffen, die in augustus op de markt komt, en tevens mijn eerste SLT camera zou betekenen. Mijn vraag is nu : is er onder jullie iemand die reeds met de A33 of A55 werkt en die het zou zien zitten om mij eens een half uurtje - tegen vergoeding! - uitleg te willen geven betreffende dit toestel, want ik zit met een aantal elementaire vragen die ik eerst eens in praktijk zou willen beantwoord zien op het toestel zelf, vooraleer ik dit toestel koop. Bij voorkeur ben je afkomstig uit W-VL, of een deel van O-VL. Ik woon in Tielt en ben bereid om tot bij u te komen en je daarvoor te vergoeden. Je zou me er een grote dienst mee bewijzen. Dank bij voorbaat!

          Groeten,

          Nick
          Mag ik vragen of je inmiddels naar de cursus geweest bent, en is het de moeite waard?
          Heb net een A35 gekocht en wat wijsheid is hierop wel van toepassing.

          Groetjes

          Comment

          Working...
          X