Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke lens?

    hoi ik ben nieuw hier en hoop dat het hier goed staat (srr als het niet zo is)

    ik heb enkele dagen geleden een canon eos 1100D gekocht. met een lens van 18 55.
    nu is mijn vraag als ik wil uitkijken naar een lens waarmee ik feller kan inzoomen welke ik het beste neem?
    18 135? of 55 200??

    ik ben een echte leek :-)

  • #2
    Re: welke lens?

    Op basis van zo weinig is het moeilijk een zinnig advies te geven.

    Lees dit eens door:

    Heel vaak wordt de volgende vraag gesteld: “Ik fotografeer graag mijn (klein)kinderen en de natuur en ik heb nu alleen een kitlensje. Wat moet mijn
    Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

    Comment


    • #3
      Re: welke lens?

      Makkelijke vraag.
      Antwoord: Koop er een EFs 55-250 IS bij....

      Comment


      • #4
        Re: welke lens?

        De 55/250 sluit hier mooi bij aan .

        Comment


        • #5
          Re: welke lens?

          mss heel domme vraag maar als ik dan bijvoorbeeld wil inzommen kan ik dan even fel inzoomen (of uitzomen) dan met de 18

          alle ik bedoel als ik dan wil uitzoomen moet ik dan mijn 18 55 er terug op zetten want die
          55 250 kan ik toch maar gaan tot 55.
          hoop dat je mijn uitleg begrijpt weet niet of dik klopt maar dat lijkt mij logisch.

          ben echt een bleuke :-)

          Comment


          • #6
            Re: welke lens?

            Verplaatst naar "Objectieven"
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

            Comment


            • #7
              Re: welke lens?