Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeche XXL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeche XXL

    Even mijn hoogtevrees overwonnen om dit shot te kunnen nemen.


    vriendelijke groetjes,
    Lily
    -- visit: www.photographic-memories.be

  • #2
    Re: Zeche XXL

    Mooi shot!
    Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

    Comment


    • #3
      Re: Zeche XXL

      Hele goeie; standpunt, kleur, scherpte, schuin(te?), .... alles prima voor elkaar.
      De overwinning van de hoogtevrees was de moeite waard. (alleen het kader vind ik minder)

      Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Zeche XXL

        jammer van de schuine, anders wel een mooie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Zeche XXL

          ben ook zo niet voor dat schuine te vinden
          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

          Comment


          • #6
            Re: Zeche XXL

            Ik hou er een gevoel van "schip zwalpt op zee" aan over door dat schuine gedeelte. De bijna vertikalen links versterken bij mij het gevoel van deze onstabiliteit nog.
            Heb je aan het perspectief gewerkt ?

            Comment


            • #7
              Re: Zeche XXL

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Ik hou er een gevoel van "schip zwalpt op zee" aan over door dat schuine gedeelte. De bijna vertikalen links versterken bij mij het gevoel van deze onstabiliteit nog.
              Heb je aan het perspectief gewerkt ?
              Beste Paul,

              Deze foto heb ik bewust zo genomen.
              Het was de bedoeling om extra dynamiek toe te voegen door dit standpunt in te nemen.
              Aan het perspectief is niet gewerkt, die functie in PS gebruik ik zelfs nooit.

              Vriendelijke groeten,
              Lily
              -- visit: www.photographic-memories.be

              Comment


              • #8
                Re: Zeche XXL

                Oorspronkelijk geplaatst door LilyVB Bekijk bericht
                Beste Paul,

                Deze foto heb ik bewust zo genomen.
                Het was de bedoeling om extra dynamiek toe te voegen door dit standpunt in te nemen.
                Aan het perspectief is niet gewerkt, die functie in PS gebruik ik zelfs nooit.

                Vriendelijke groeten,
                Lily
                Ik vermoedde al zoiets. Ik moet toegeven dat het wel geslaagd is
                Blijft toch echt wel een zeer speciale foto.

                Comment


                • #9
                  Re: Zeche XXL

                  Oorspronkelijk geplaatst door LilyVB Bekijk bericht
                  Deze foto heb ik bewust zo genomen.
                  Het was de bedoeling om extra dynamiek toe te voegen door dit standpunt in te nemen.
                  Aan het perspectief is niet gewerkt, die functie in PS gebruik ik zelfs nooit.
                  En goed zo, niks aan doen en je ook niet van dat "schuine" af laten praten. Ik doe dat ook en stoot ook regelmatig op kritiek. Niks van aantrekken, gewoon blijven doen.

                  Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zeche XXL

                    Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                    En goed zo, niks aan doen en je ook niet van dat "schuine" af laten praten. Ik doe dat ook en stoot ook regelmatig op kritiek. Niks van aantrekken, gewoon blijven doen.

                    Groeten, Bert
                    Aan de ene kant kan ik me hier in terugvinden, aan de andere kant vraag ik me dan de reden af van een showcase.
                    Let wel : ik had/heb geen afbrekende kritiek op deze foto, heb alleen vermeld wat hij bij me teweeg brengt.
                    Ik vind ook : niks van aantrekken is belangrijk, maar toch tenminste eens lezen moet mogelijk zijn. Wie niet van plan is om zich wat dan ook aan te trekken van de reacties op een foto in SC zou ik toch eens willen vragen : waarom zet je er dan een foto ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zeche XXL

                      Voor mij mag dat schuine wel, mooie plaat met passende en niet overdreven bewerking en kader.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zeche XXL

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Aan de ene kant kan ik me hier in terugvinden, aan de andere kant vraag ik me dan de reden af van een showcase.
                        Let wel : ik had/heb geen afbrekende kritiek op deze foto, heb alleen vermeld wat hij bij me teweeg brengt.
                        Ik vind ook : niks van aantrekken is belangrijk, maar toch tenminste eens lezen moet mogelijk zijn. Wie niet van plan is om zich wat dan ook aan te trekken van de reacties op een foto in SC zou ik toch eens willen vragen : waarom zet je er dan een foto ?
                        Paul, ik wil hier zeker geen discussie losweken over Showcase, kritiek, schuin, ... enzovoort.
                        Natuurlijk hoort kritiek in Showcase en ik heb daar ook niks tegen, integendeel.
                        Maar; een tijdje geleden heeft een BD lid mij terloops gezegd dat hij geen "schuine" foto's meer ging posten omdat hij daar telkens kritiek op kreeg.
                        Vandaar mijn reactie want ik zou het zeer jammer vinden als dat hier weer gebeurde.

                        Groeten, Bert
                        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                        www.bertofotografie.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zeche XXL

                          Beste,
                          Hoe dan ook, ik vind deze foto zelf showcase waardig.
                          Groetjes,
                          Lily
                          -- visit: www.photographic-memories.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zeche XXL

                            Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                            .........
                            Maar; een tijdje geleden heeft een BD lid mij terloops gezegd dat hij geen "schuine" foto's meer ging posten omdat hij daar telkens kritiek op kreeg.
                            dan heeft ie het dus niet begrepen...jammer.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zeche XXL

                              Oorspronkelijk geplaatst door LilyVB Bekijk bericht
                              Beste,
                              Hoe dan ook, ik vind deze foto zelf showcase waardig.
                              Groetjes,
                              Lily
                              200% mee eens.

                              PaulM

                              Comment

                              Working...
                              X