Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samyan 8 mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samyan 8 mm

    Beste mensen,

    Doordat ik de laatste tijd veel vraag krijg om op party's te fotograferen zit ik met een dilemma.
    Ik zou graag mijn arsenaal objectieven uitbreiden hiervoor, voorlopig neem ik hoofdzakelijk met een simpele kitlens (18-55).
    Echt klagen zal ik niet doen hierover, want om eerlijk te zijn lukt het toch om behoorlijk goede foto's te nemen, enkele voorbeelden:





    Deze vervang ik binnenkort door een tamron 17- 50 2.8 zonder vc of de sigma variant met OS.
    Nu zou ik ook een samyan 8mm fisheye aanschaffen, voor ik deze koop vraag ik zowiezo even raad hier: zal deze geschikt zijn voor partyfotografie of is 8 mm 'te breed' voor partyfotografie? De nieuwe canon zoom fisheye intersseert mij ook wel, maar valt even buiten het budget. Verschillende reviews heb ik gelezen op digital picture & photozone, maar deze zijn natuurlijk niet getest geweest in de praktijk in een party tent of disco. ervaringen?

    Groeten

    miguel
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: Samyan 8 mm

    Niemand met gebruikerservaringen ivm deze lens?
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

    Comment


    • #3
      Re: Samyan 8 mm

      je zou hier kunnen kijken, zijn er veel die de samyang 8mm hebben, zelf geen ervaring mee maar wat ik gezien heb is erg goed te noemen.

      succes

      Comment

      Working...
      X