Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag over (mini)-beautydish

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag over (mini)-beautydish

    Ik heb me onlangs een mini beauty dish aangeschaft. Best tevreden over: heb er al een paar test mee gedaan en ik vind het zeker een aanwinst.

    Toch zit ik met nog een vraagje: niettemin ik al behoorlijke resultaten behaal... is er betreft het gebruik van een beauty-dish een bepaalde standaard waarmee je rekening mee moet houden. Zoals bijvoorbeeld: afstand tot je onderwerp, flitskracht,...
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

  • #2
    Re: Vraag over (mini)-beautydish

    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Ik heb me onlangs een mini beauty dish aangeschaft. Best tevreden over: heb er al een paar test mee gedaan en ik vind het zeker een aanwinst.

    Toch zit ik met nog een vraagje: niettemin ik al behoorlijke resultaten behaal... is er betreft het gebruik van een beauty-dish een bepaalde standaard waarmee je rekening mee moet houden. Zoals bijvoorbeeld: afstand tot je onderwerp, flitskracht,...
    absoluut... een beautydish heeft een specifiek effect op het gelaat... dus moet je die dicht bij dat gelaat zetten, want anders kan je even goed een paraplu of softbox of om het even welke lichtbron nemen... click
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment

    Working...
    X