Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop eerste spiegelreflexcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop eerste spiegelreflexcamera

    Hallo allemaal,

    na jarenlang met een compactcamera te hebben gewerkt, zou ik nu willen overschakelen naar een DSLR-camera. Ik heb mijn oog laten vallen op de " Sony SLT A33L 18-55 ". Aangezien dit mijn eerste DSLR camera is, had ik graag eens geweten of dit een goede koop zou zijn . Iemand ervaring met dit toestel ? Hartelijk dank!

    groeten,

    Nick

  • #2
    Re: Aankoop eerste spiegelreflexcamera

    Er zijn maar weinig mensen die toegeven dat ze een slechte aankoop gedaan hebben. Dus naar ervaring vragen van gebruikers heeft beperkingen.

    Ook is niet duidelijk wat jij belangrijk vindt. De ene vind een hoog aantal beelden per seconde belangrijk en de andere een draaibaar scherm.

    Kortom, jij zal duidelijk moeten maken wat jij belangrijk vindt.

    Je zou zelf naar de site van dp review kunnen gaan. Daar staan diverse testen van digitale reflexen op.

    Het Duitse tijdschrift Colorfoto heeft een site, ook daar staan testen op.

    Handligging van een camera is heel persoonlijk. Zelf een camera in de handen houden is heel belangrijk.

    Succes met je keuze!
    Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop eerste spiegelreflexcamera

      Ik zou dan voor de Sony A55 gaan, biedt veel meer waar voor een paar euro extra. Betere sensor, grotere buffer, built-in GPS, hogere snelheid, ...
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment

      Working...
      X