Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 7D zoekerinformatie probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 7D zoekerinformatie probleem

    Wie weet hoe je de informatie zoals sluitertijd diafragma lichtbalans,die je normaal door de zoeker heen ziet staan weer aan krijgt. Deze wordt bij mij niet meer getoond maar hoe dit komt is voor mij een raadsel. Maar als je dit gewend bent om te gebruiken in het een grote mis

    hoor graag van jullie gr leon

  • #2
    Re: canon 7D zoekerinformatie probleem

    Een kort opgezocht, hier vind je al wat meer informatie, wat ze zeggen is dat het blijkbaar een custom function zou zijn (iemand stelde bv voor om custom-function reset te doen), andere optie (maar weet je wellicht wel, afleidende uit je vraag) is dat deze information bar enkel zichtbaar is als je shutter-knop half indrukt.
    Kleine edit:
    Extra link: hier zie je custom functions van de 7D, 'VF display illumination' is de optie die je zoekt!
    Last edited by Jonathan Spruytte; 5 juni 2011, 10:52.
    Groeten Jonathan

    Comment


    • #3
      Re: canon 7D zoekerinformatie probleem

      Goeie links, Jonathan, ga ik ook 'ns doornemen!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: canon 7D zoekerinformatie probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Goeie links, Jonathan, ga ik ook 'ns doornemen!
        Via google vind je de dag van vdaag (gelukkig) quasi alles die je moet/wil weten
        Nu nog zien of dit ook de oplossing biedt voor het probleem
        Groeten Jonathan

        Comment

        Working...
        X