Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

licht kubusjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • licht kubusjes

    deze is gisteren nacht gemaakt!

    Geef jullie meningen maar!!


  • #2
    Re: licht kubusjes

    Ik mis wat scherpte.
    Is deze vanop statief gemaakt ?

    Wat compo betreft, ok, maar zou misschien meer indruk maken als je wat dichter had gestaan bij die kubussen.

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: licht kubusjes

      De wind zorgde volgens mij hier voor de onscherpte tijdens de lange sluitertijd.
      De kubussen werden leuk verlicht. Wel zou ik het beeld wat naar links kantelen
      Groeten!

      500px / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: licht kubusjes

        waw ! 't is weer een superdeluxe beeld.

        Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
        Wat compo betreft, ok, maar zou misschien meer indruk maken als je wat dichter had gestaan bij die kubussen.
        de foto zou daar niet beter van worden.
        want dan ga je als kijker helemaal gefixeerd zijn op de kubussen.
        het is belangrijk dat er wat omgeving naast het onderwerp op staat.
        daardoor gaat het beeld meer vertellen.
        mijn idee.

        Comment


        • #5
          Re: licht kubusjes

          de kleine onscherpte die jullie getrainde ogen zien is een beetje een vergetelheid van mijne kant, mirror lockup vergeten op te zetten! tja soms vergeet je al is een detail!!
          Toen ik de foto aan het uploaden was, dacht ik er aan maar toen was het al te laat, ach ja, volgende keer vergeet ik het niet meer!!!!

          op gebied van compo was het inderdaad mijn bedoeling om ook wat aandacht te besteden waar deze kubussen liggen, anders was er wat teveel aandacht voor de kubussen, maar ja smaken verschillen en daar kan je over blijven discusieren tot het oneindige!!

          Comment


          • #6
            Re: licht kubusjes

            bij een belichting van 184s maakt mirror lock-up echt niet zoveel meer uit hoor..
            Groeten!

            500px / Facebook

            Comment


            • #7
              Re: licht kubusjes

              sorry dat ik het vraag, maar wanneer werkt mirror lockup wel dan!!!!

              Miscchien een stomme vraag

              Comment


              • #8
                Re: licht kubusjes

                De mirror lock-up en draadontspanner helpen vooral bij belichtingen tussen 1/15sec en enkel seconden. Bij een langere belichting is de tijd dat de camera trilt niet groot genoeg (in verhouding met de belichtingstijd) om een effect te hebben op de opname. Het grootste gedeelt van de belichtings gebeurt trillingsvrij..

                Maar het kan natuurlijk nooit geen kwaad van de lock-up te gebruiken!
                Groeten!

                500px / Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: licht kubusjes

                  Leuk lichteffect !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: licht kubusjes

                    bedankt gaste voor de goei constructieve commentaren, we zullen blijven verder doen en iedere dag worden we "nog" wat slimmer!!

                    Comment

                    Working...
                    X