Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D5000 of D3100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D5000 of D3100

    Niet voor mezelf, maar kadootje voor mijn zoon. Ik heb reeds een zoomlens (55-200) voor hem, en een echte amateur fotograaf zal hij niet zo direct worden. De keus gaat dus echt tussen die 2 toestellen! De prijs is +/- dezelfde, en waar zou ik het kopen? Ik woon in Deinze. Dank om tot hier te lezen!
    Last edited by tkpatric; 3 juni 2011, 19:28.
    http://users.telenet.be/patric/

  • #2
    Re: D5000 of D3100

    D3100, is een nieuwer model.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: D5000 of D3100

      Als je van Deinze bent neem dan eens een kijkje bij Art&Craft ze hebben de D3100 normaal wel liggen, de D5000 weet ik niet of ze die nog hebben dat model is vervangen door de D5100. indien je het kan doen de D90 is momenteel een toestel dat zeer veel biedt voor een zeer redelijke prijs.

      Comment


      • #4
        Re: D5000 of D3100

        Op de site van DP review staan deze camera's. Als je een lijstje maakt zie je de verschillen. Vervolgens bekijk je wat voor jullie belangrijk is.

        Daarnaast is het handig beide camera's in je handen gehouden te hebben. Misschien vind je de ene wat handiger dan de andere.
        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

        Comment


        • #5
          Re: D5000 of D3100

          Erg dank voor de reacties! Zal waarschijnlijk de 3100 worden!
          http://users.telenet.be/patric/

          Comment


          • #6
            Re: D5000 of D3100

            Ik heb dit al vaker geschreven omdat ik het ook meen. Laat zoontje zelf kiezen. Als hij oud
            genoeg is om foto's te maken, dan toch ook oud genoeg om een toestel te kiezen. Helpen
            mag, zeggen uit wat hij mag kiezen, maar verder. Heb vertrouwen.

            Comment

            Working...
            X