Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Budget Compact Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Budget Compact Camera

    Hallo,

    Mijn nichtje wilt een digitale compact camera aanschaffen. Zij heeft helemaal geen idee wat een goed camera is. Natuurlijk zit ze ook met het budget van max €120,00
    Ik begrijp dat t budget niet veel voorstelt, maar ze moet het ergens mee doen.

    Wij hebben aan de hand van haar budget een aantal camera's opgezocht:

    Casio EX-H5 - € 110,00
    Canon A3000 - € 110,00

    Hebben jullie raad? Het gaat om een allround camera die zij overal mee naar toe kan nemen.

    Ik hoor het graag!
    Last edited by Ibrahim06; 31 mei 2011, 16:55.

  • #2
    Re: Budget Compact Camera

    Geen al te groot budget...maar ik zou toch 40 euro meer uitgeven en dit nemen...



    grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Budget Compact Camera

      Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
      Geen al te groot budget...maar ik zou toch 40 euro meer uitgeven en dit nemen...



      grtz

      Templar
      Ik heb het even heel snel vergeleken met mijn eigen opties. Wat mij opvalt is dat deze een HD film functie heeft. Deze is helemaal niet belangrijk, het hele video functie is eigenlijk niet van belang. Kun je meer onderbouwen waarom deze meer geschikt is?

      Ook heeft de Casio meer bereik. Kwaliteit kan ik niks over zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: Budget Compact Camera

        Ik weet alleen als je een laag budget hebt een canon ixus-model altijd goed is. Heb er ook één wel een ouder type en ben daar zeer tevreden van.
        Plus de ixus heeft een groothoek (28mm) is wel handig vind ik...zeker voor landschappen en binnen in huis.
        De canon powershot die jij aangaf begint pas vanaf 35mm.Daar tegen heeft de casio nog meer groothoek...maar ik weet niet of deze goede compacten hebben.



        Grtz

        Templr
        Last edited by Templar; 31 mei 2011, 17:08.
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: Budget Compact Camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
          Ik weet alleen als je een laag budget hebt een canon ixus-model altijd goed is. Heb er ook één wel een ouder type en ben daar zeer tevreden van.
          Plus de ixus heeft een groothoek (28mm) is wel handig vind ik...zeker voor landschappen en binnen in huis.
          De canon powershot die jij aangaf begint pas vanaf 35mm.Daar tegen heeft de casio nog meer groothoek...maar ik weet niet of deze goede compacten hebben.



          Grtz

          Templr
          Bedankt! Ik zal even overleggen of zij het wat vindt.

          Comment

          Working...
          X