Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgenster @ Oostende voor Anker 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Morgenster @ Oostende voor Anker 2011

    Net voor de Morgenster de haven van Oostende binnen voer, wilde deze zeeman nog een likje verf aanbrengen op de boegspriet, zodat deze "Brik" er piekfijn zou uitzien voor Oostende Voor Anker 2011

    pitteljon.be
    The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

  • #2
    Re: Morgenster @ Oostende voor Anker 2011

    wilde deze zeeman nog een likje verf aanbrengen op de boegspriet
    Wie zegt dat er verf in die rode bak zit? 't Is mss. de vuilnisemmer
    Mooie foto van de Morgenster, Paul ... maar het vaalgroene van onze Noordzee zou ik tot een minimum beperken door er onderaan nog ietsje vanaf te croppen.
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Morgenster @ Oostende voor Anker 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
      Wie zegt dat er verf in die rode bak zit? 't Is mss. de vuilnisemmer
      Mooie foto van de Morgenster, Paul ... maar het vaalgroene van onze Noordzee zou ik tot een minimum beperken door er onderaan nog ietsje vanaf te croppen.
      Er zat inderdaad verf in Willem zijn emmer
      Ik was op dat moment ook aan boord. Dat was het laatste stukje van een 5-daagse zeil-trip (den helder, hull, duinkerke, oostende)

      't was niet de boegspriet, maar de witte kettingen en het boegbeeld eronder dat hij ging schilderen.

      In dit facebook album kun je nog foto's terugvinden van zijn acrobatentoeren, alsook van Oostende voor anker.



      als alles goed is, is dat een publiek album, je hoeft niet te registreren of met mij "vriend" te worden... er is ook nog een 2e album van die reis die je wel weet te vinden.

      Comment

      Working...
      X