Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto site

    Hye!
    Ik weet dat er al veel forumberichten zijn over dit onderwerp, maar ik heb eigenlijk nog niet gevonden wat ik zocht...

    Ik zoek een gratis programma, eigenlijk het liefst online, om een site te maken om m'n foto's te laten zien, vele programma's zijn denk ik wel goed, maar die hebben alleen maar een proefversie, en anders moet je betalen..

    Ik zou dus graag een gratis programma hebben om mn foto's te laten zien op het web..

    Kan iemand me helpen?

  • #2
    Re: Foto site

    Flickr misschien?
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: Foto site

      PicasaWeb ... Flickr ... Facebook's albums ... Google Sites ... en nog 1000 andere mogelijkheden. Begin met PicasaWeb ... kun je altijd doorgroeien als je wilt.

      Comment


      • #4
        Re: Foto site

        Ik kan jalbum aanraden. Handige toepassing die alles voor jou doet, verkleinen, verscherpen, eventueel watermerk er in zetten ... en dan met een druk op de knop uploaden naar jalbum zelf of naar je eigen site. Als je op jalbum zelf wil uploaden kost dit wel iets (ik gebruik enkel de software, ben niet op de hoogte van hun prijzen). Jalbum heeft ook een reeks gratis themes die je kan installeren en proberen.
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm 2.8 - Tamron 18-270mm F3.5-6.3 DI II VC - Canon EF 50mm f/1.8 II

        Comment


        • #5
          Re: Foto site

          Ik gebruik eveneens al jaren jAlbum tot volle tevredenheid.
          Greetz Geert.
          Canon gerief...

          Comment


          • #6
            Re: Foto site

            DeviantArt is where art and community thrive. Explore over 350 million pieces of art while connecting to fellow artists and art enthusiasts.


            Is een community waar artiesten van heel de wereld hun werk ten toon stellen.
            Gratis, werkt zeer gemakkelijk
            + je werk wordt wereldwijd bekeken en je krijgt opbouwende kritiek om jezelf nog te verbeteren
            Bovendien kan je hier zelf ook rondkijken naar andermans werk en hieruit bijleren
            Zeer handig dus!

            Comment


            • #7
              Re: Foto site

              Als je echt een eigen website ineen wil knutselen kan je misschien hier terecht:
              It starts with a website. Build on a platform that gives you the freedom to create, design, and grow online exactly the way you want.


              Ik heb er net zelf een gemaakt die ik nog aan het finetunen ben. Ik ben vanaf nul begonnen, maar je kan ook een bestaand sjabloon kiezen en dat dan naar wens aanpassen. Volledig gratis
              Nikon D90, een 18-105 en een 70-300
              Website
              http://500px.com/herwindaniels

              Comment

              Working...
              X