Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de passanten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de passanten


  • #2
    Re: de passanten

    yep...deze vind ik weer mooi.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: de passanten

      Echt onvoorstelbaar goed. Van het beste wat ik hier ooit zag, en dat wil wat zeggen.
      Een oproep meteen om een aparte categorie op te stellen hier. BOHOF (Best of HOF).

      Komaan Moderatoren, why not ?

      Zou perfect passen in mijn living

      Comment


      • #4
        Re: de passanten

        Ik kan maar niet begrijpen dat je deze stijl niet beu word en hardnekkig blijft doordoen met een simpele foto vol te proppen met nabewerkingen. fotografie is toch veel meer als dat.

        mijn mening

        Comment


        • #5
          Re: de passanten

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          yep...deze vind ik weer mooi.
          grt,bouk.

          en ik ook
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: de passanten

            Oorspronkelijk geplaatst door GeunsL Bekijk bericht
            Ik kan maar niet begrijpen dat je deze stijl niet beu word en hardnekkig blijft doordoen met een simpele foto vol te proppen met nabewerkingen. fotografie is toch veel meer als dat.

            mijn mening
            Fotografie heeft vele gezichten en rubrieken.
            Portret is er één van en ik apprecieer de mensen die daar echt meesterwerken maken.
            Mijn hoed daar voor af. Gemeend.
            Dat is ook zo voor de vele macroliefhebbers...Pareltjes zijn daar bij.
            Heb in mijn analoge periode jaren 'recht toe recht' aan fotografie gedaan...
            Vind wat ik nu maak met mijn camera en de mogelijkheden van PS om creatief aan de slag te gaan een enorme uitdaging en heel plezierig om doen en iets te maken wat ik mooi vind.
            Waarom moet ik dat opgeven?
            Ik ga anderen toch ook niet aanzetten om van stijl te veranderen als ze dat plezierig vinden en er voldoening in vinden.
            Heb je werk bekeken en met bewondering je portretten gezien. Die getuigen van grote kwaliteit en fotografische kunst. Proficiat..
            ..maar ik ga je niet vragen abstract te gaan werken wanneer dat je niet interesseert.
            Met respect voor je werk.
            Groet.
            Gil
            Last edited by gilclaes; 29 mei 2011, 20:51.

            Comment


            • #7
              Re: de passanten

              Echt klasse..
              Weer een top kunst werk van je..Ik hou ervan..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: de passanten

                Oorspronkelijk geplaatst door GeunsL Bekijk bericht
                Ik kan maar niet begrijpen dat je deze stijl niet beu word en hardnekkig blijft doordoen met een simpele foto vol te proppen met nabewerkingen. fotografie is toch veel meer als dat.

                mijn mening
                Iedereen heeft recht op een eigen mening maar ik vind deze reactie er toch enigszins over. Maar goed.
                Je had met met dezelfde moeite moeten vragen aan Mondriaan waarom hij steeds maar vierkantjes tekende, of kubussen als het ging over Picasso, of puntjes als het ging over de impressionisten. Moesten ze nog leven, ze zouden zich omdraaien in hun graf

                Ik vind de creaties van Gil niet allemaal even goed maar hij heeft een eigen stijl ontwikkeld en binnen die lijn is dit voor mij een ongelofelijk knappe foto. Zelfs de titel is doordacht.
                In het IJslands betekent het woord "ljòsmyndari" letterlijk "iemand die schildert met licht". Ljósmyndari betekent fotograaf.
                En dit is net wat Gil doet : schilderen met licht. De manier waarop kan me niet schelen.

                Je bent er voor of je bent er niet voor maar ik ben er voor.

                PaulM

                Comment


                • #9
                  Re: de passanten

                  ik (en vele anderen) geraak dit nooit beu hoor Gil...een eigen interpretatie...kunst...daar draait het hem om....knap weer deze
                  groetjes
                  hilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: de passanten

                    Soms ben ik tegen en soms voor, maar deze keer zeker voor
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: de passanten

                      Is het niet dat wat we allemaal zijn? Veel te veel zijn. Passanten. We gaan zo gemakkelijk
                      aan schoonheid voorbij, achteloos, als verwende kinderen, als pedante betweters, en soms
                      onschuldig, blind voor wat we missen, afwezig, vervreemd, in een kunstmatige coma. En
                      dat terwijl het voor het rapen ligt. De schoonheid, de poëzie, de tederheid, de liefde ,en
                      alles wat jouw foto's zo boeiend maken.

                      Comment


                      • #12
                        Re: de passanten

                        Zijn we niet allemaal passanten, die door het leven kuieren vol onbekende en onduidelijke hindernissen?

                        Knap werk weer
                        mvg,
                        Ludo V.

                        Comment

                        Working...
                        X