Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ronde van Belgie vandaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ronde van Belgie vandaag

    Het peleton komt vandaag om 12 uur in St-Truiden voorbij, nu had ik nog graag snel wat tips gekregen om de renners te fotograferen.
    Het gebruikte materiaal is een Canon eos 40D, een 17-85 of de 70-200 IS.
    Dank bij voorbaat.
    Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.

  • #2
    Re: Ronde van Belgie vandaag

    70-200 op body!

    mss een stukske bergop zoeken in't parcour of nen bocht waar ze vertragen.
    anders kiezen tussen sluitertijd voorkeuze of diafragma voorkeur (of manueel gaan)

    best op tijd gaan da je een goed plekje hebt zonder te veel moeten drummen.
    zo kan je ook een beetje kijken wat je al dan niet in de achtergrond gaat hebben ook
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Ronde van Belgie vandaag

      OK, de 70-200 gaat erop, ik ga in Melveren aan een rondpunt, bij het uitkomen van het rondpunt gaat de snelheid er een beetje minder zijn, mag ik misschien op sportstand zetten, kwestie van zoveel mogelijk foto's te hebben op korte tijd.
      Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.

      Comment


      • #4
        Re: Ronde van Belgie vandaag

        Regel 1 voor sport: NOOIT de sportstand.

        Comment


        • #5
          Re: Ronde van Belgie vandaag

          Regel 2: Zoek u een beter plek dan een rond punt! Er moeten toch wegen zijn waar ze passeren waar er geen storende elementen zijn... Niet?
          Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
          Meer info op: www.tomvh.be

          Comment


          • #6
            Re: Ronde van Belgie vandaag

            'k ben benieuwd naar de resultaten...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment

            Working...
            X